Crypto - Nieuws en algemene discussie

Ben nog altijd een zowa een leek hier in maar wa doe je best als je je winst uit een crypto heb gehaald. Ik heb na 3 dagen een winst van 60 euro door Ripple. Een halfuur geleden heb ik besloten om de winst er uit te halen (om safe te zijn wrs). Maar had dat sws beter kunnen laten staan zeker ?
Coke en hoeren natuurlijk :unsure:

Ik heb voor long time in sia gestoken, we zien wel waar we uitkomen.
XRP ook wel mooi omhoog gegaan, had et niet echt verwacht eigenlijk.
Toch goed voor degene die ingekocht hebben aan 70 cent met die pump en dump.

Ripple is inderdaad weer goed gestegen. Aankoop in februari aan 37 cent levert nu goed op.

Vraag is natuurlijk waar dit eindigt. Nog geen echte daling gehad. Ik begin eigenlijk te twijfelen om nog bij te kopen.

Ripple is inderdaad weer goed gestegen. Aankoop in februari aan 37 cent levert nu goed op.

Vraag is natuurlijk waar dit eindigt. Nog geen echte daling gehad. Ik begin eigenlijk te twijfelen om nog bij te kopen.
Ik heb DOT bijgekocht, die staan goedkoop vind ik, vergeleken met XRP, BNB en ADA zelfs.

Iemand een idee waarom Ripple zo hard gestegen is? Mijn € 300 uit 2017 was gekelderd naar € 50 ofzo en nu ineens weer € 400 waard?

Eens benieuwd naar Theta. Half u'ke geleden 3de patent bevestigd op twitter. Zou mooi zijn als het gelijkaardig reageert als bij de vorige 2 patentbevestigingen.

Iemand een idee waarom Ripple zo hard gestegen is? Mijn € 300 uit 2017 was gekelderd naar € 50 ofzo en nu ineens weer € 400 waard?
Komt door dat Ripple een paar overwinningske heeft op de SEC, ivm met die rechtszaak. 16 augustus zou dan de grote beslissing vallen. Dus zeker in de gaten houden, want als da int voordeel van Ripple is gaat die skyrocketen volgens mij.

Eind february 0,5 Eth in de seedsale van $Sepa gestoken 🎉. Vrijdag was de listing op Uniswap en is nu 12 eth waard en het project moet nog starten. De prijs gaat dus nog omhoog 👀 Eerste launchpad project wordt vermoedelijk over 4 dagen aangekondigd (Max supply 350,000 tokens)

Nog eentje is Moonlift. Ook in de opstartfase maar wel met max supply 100,000,000 tokens. Komt nog een kleine tokensale vóór de launch.

Mja, gaat wel heel goed omhoog.

Zoiets kan niet blijven duren.

Als je de grafiek op maandbasis bekijkt, 2 mooie tredes, en nu zou zich een 3de trede kunnen vormen.
Dat of boem naar beneden.

XRP is pas een bubbel. Dat staat toch enkel hoog doordat er veel bagholders zijn? Van mij mag het 4-5$ doen, ik zal dan veel XRPDOWN kopen :)

Gekke markt.
De Coinbase IPO craze (morgen is het zover) speelt er wellicht een rol in.
Het bedrijf wordt op >$100 miljard gewaardeerd. :crazy:

BTC dominance blijft intussen verder zakken, en is nu op het laagste punt sinds april 2019.
Als het naar <50% glijdt, zitten we in het scenario van eind 2017-begin 2018.
Implosion ensues...
De shitcoin markt gaat sowieso imploderen. Alleen is de vraag wanneer, alsook hoe sterk BTC/ETH worden meegesleurd in de val.
Wordt het zoals vorige keer een full on cryptowinter, of komt de koning der cryptos er deze keer minder gehavend uit?

Ik zet de popcorn alvast klaar.

Terug
Bovenaan