Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik herinner me van de vorige bullmarket dat er ook van die momenten geweest zijn. De laatste twijfelaars eruit schudden misschien? Best frustrerend, maar de tijd voor ETH komt nog wel.Wel vreemd dat ETH down is en de rest van de crypto market groen
Ik hoop het!Ik herinner me van de vorige bullmarket dat er ook van die momenten geweest zijn. De laatste twijfelaars eruit schudden misschien? Best frustrerend, maar de tijd voor ETH komt nog wel.
BTC doet meestal niet wat er verwacht wordt. Als iedereen een drop verwacht dan zal BTC pumpen.Ik zou daar niet op rekenen. In welke jaren is er al een drop geweest vlak na de inauguratie misschien. Al zeker geen drop om te gaan verkopen of om te proberen profiteren. Nieuw kopen, maybe. Maar dat kon vorige week ook. Je kan net zozeer zeggen dat de drop vorige maand al de "speculatie op de drop van de inauguratie was" en dat deze stijging de recovery daarop al moet voorstellen.
Weet jij wat iedereen verwacht dan?BTC doet meestal niet wat er verwacht wordt. Als iedereen een drop verwacht dan zal BTC pumpen.

Niks nieuws onder de zon tochWtf man, een president die zelf memecoins lanceert
Je zou het toch zo zot niet kunnen bedenken enkele maanden geleden.
www.forbes.com
Natuurlijk wel.Dit kan toch nooit echt zijn?
buy high sell low!Volk dat de coin gaat kopen?
Is wel aangepast ondertussen, de marketcap die dexscreener deze ochtend liet zijn klopte niet volgens mij, staat momenteel rank 37 op coinmarketcap. Wat nog altijd absurd hoog is op zo'n korte tijd natuurlijk.Ik blijf er alleszins van weg bij die marketcap