Sneeuwstorm
Well-known member
Lap, ik had al tits in plaats van nft's gelezen, lol
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor de grap ook voor 0.05 BNB gekocht, we zullen wel zien wat het geeftIk heb er voor 0.03 BNB gekocht.
Cum on!![]()

Probeer eens de brave browser?Geraak via chrome wel ni aan mijne wallet bij pancake swap. De hele tijd foutmelding.
Helaas idem...Probeer eens de brave browser?
![]()
The browser that puts you first | Brave
The Brave browser is a fast, private and secure web browser for PC, Mac and mobile. Download now to enjoy a faster ad-free browsing experience that saves data and battery life by blocking tracking software.brave.com
Misschien had je het zelf al gevonden en ik weet niet of je er iets mee bent maar dit kwam ik tegen.Helaas idem...
Misschien had je het zelf al gevonden en ik weet niet of je er iets mee bent maar dit kwam ik tegen.

Er valt niks aan te snappen. Alt season is gewoon de ene coin achter de andere die gepompt wordt zonder reden. Nuja, all good things come to an end, ik denk dat we binnenkort wel weer een dagje zullen hebben zoals in de good ol' days waar alles -30 of -40% staat.Ik snap dus niet hoe die XRP shit blijft gaan en dat dat momenteel hoger gewaardeerd staat dan ADA en DOT. Trouwens voor banken is XRP toch ook niet bruikbaar want dat is veel te volatiel. Dus dan zou je toch eerder van een soort stablecoin gebruik maken zou ik denken. Er wordt toch veel meer ontwikkeld voor Polkadot dan voor XRP? Of is dat puur omdat XRP goedkoop lijkt omdat er gewoon heel veel coins van zijn?
I made a promise to myself to contribute to the community, we need each other more than ever.Ik gebruik de safepal app op gsm. Werkt super goed en alle apps (uniswap, pancakeswap, ...) built in.Dju blijf foutmelding krijgen met pancake swap om die te connecten aan trust wallet he.
Morgen nog es testen op ne andere laptop.
Edit: via trustwallet lijkt het wel te lukken. Dan maar zo![]()
Ik zit nu terug te dubben of ik er wat geld in zou steken, en elke keer het dan terug omhoog schiet sta ik te vloeken.De Chinezen willen gewoon de duurste coin hebben, die gaan btc achterna. Enkel daarvoor heb ik er in gekocht, taken me to the moon!

Of ik pak mijn profits om BNB dan nog meer te zien stijgen ...Jezus man, ik denk nu al 2 weken “nee geen bnb kopen dat kan niet blijven duren”
ondertussen al de 500 usd doorbroken
Ik snap het wel ze, maar heb de laatste 2 maand al behoorlijk wat in andere coins gestoken om dan te consolideren in Cardano.Ik bekijk het zo, zoals zoveel.
Nu paar 1000 euro's verliezen zou jammer zijn maar niets erg, nu paar 10k euro's mislopen wil ik niet nog is meemaken.
10 jaar geleden heel lang nagedacht over btc te kopen tegen 150 euro. Zelf met vriendin over gehad. Ook al had ik misschien niet alles gehouden toch beklaag ik me het nog en wil het niet nog is meemaken
Plus de beurs levert me niet genoeg op.