Crypto - Nieuws en algemene discussie

Menig youtubefilmpjes en artikels zeggen: gaat EXPLODEN.

De grafiek vormt een driehoek waarvan de bovengrens zou gaan doorbreken.

Nu je moet een geduldig persoon zijn alvast.

(Geduld brengt uiteindelijk wel het meeste op heb ik ondertussen al geleerd, i.p.v. wispelturigheid.)

Ripple beweegt ook weer naar boven, hopelijk houdt die vol.
Al die youtubers die random lijntjes tekenen op een chart, wat memmen over de RSI & MACD. Denken dat ze een breakout kunnen voorspellen, dat is allemaal gebakken lucht. Wat een prijs doet dalen of stijgen (na consolidatie) is sentiment of marktmanipulatie door whales. Big whales die hun sell/buy walls wat verzetten. Stijging aan volume door goed nieuws. Geloof in het product/pump. etc..

spongecum-gif_final.gif

10k

Qua staking, momenteel een deel steken bij Bitvavo en nog een deel op Binance. eventueel een reden om over te stappen naar Coinbase? ( Fees of dergelijke?) of beter via Binance?

Ik ben er nu een goei jaar mee bezig maar wegens een verbouwing nog niet teveel tijd kunnen insteken.

Waar lezen jullie alles relevant aan crypto om up to date te blijven in de wereld?
Altijd interessant om eens te zien welke bronnen gebruikt worden

Qua staking, momenteel een deel steken bij Bitvavo en nog een deel op Binance. eventueel een reden om over te stappen naar Coinbase? ( Fees of dergelijke?) of beter via Binance?

Ik ben er nu een goei jaar mee bezig maar wegens een verbouwing nog niet teveel tijd kunnen insteken.
Hangt ervan af wat ge wilt staken op Coinbase want niet alles gaat daar

Momenteel enkel te kopen op uniswap.
Het probleem is dat ge dan wel een crapload aan fees betaalt. Als ik nu wil 200 euro kopen daarvan dan ben ik gemakkelijk 50 euro kwijt aan gas fees.
Allez eens Uniswap v3 er is zou dat verbeterd worden.

Ik heb eens gedaan alsof ik 0.1 ETH wou kopen, en met gas fees er bij kost mij dat dan 0.0115 ETH

Het probleem is dat ge dan wel een crapload aan fees betaalt. Als ik nu wil 200 euro kopen daarvan dan ben ik gemakkelijk 50 euro kwijt aan gas fees.
Allez eens Uniswap v3 er is zou dat verbeterd worden.
Tja ETH... als je een kleine hoeveelheid aankoopt dan doet dat wel pijn idd. Maar als je daar een 5x of 10x op doet dan zijn die fees verwaarloosbaar. Ik heb daar 2000 USD tegen gesmeten. 60 USD +- fee op betaald. Als dat 10x't ga ik daar niet van wakker liggen.

Terug
Bovenaan