Crypto - Nieuws en algemene discussie

Vanwaar komt deze FUD?
Welkom in de wondere wereld van crypto, het kan niet omhoog blijven gaan zonder ook eens te crashen af en toe.

De nieuwste FUD blijkt de quantumcomputer van Google te zijn. Deze zou 105 qubits halen en je zou 13 miljoen qubits nodig hebben om Bitcoin te kunnen kraken binnen 24 uur. Op termijn zal Bitcoin moeten overstappen naar een betere vorm van encryptie maar voorlopig moeten we ons nog geen zorgen maken.

Laatst bewerkt:
Welkom in de wondere wereld van crypto, het kan niet omhoog blijven gaan zonder ook eens te crashen af en toe.

De nieuwste FUD blijkt de quantumcomputer van Google te zijn. Deze zou 105 qubits halen en je zou 13 miljoen qubits nodig hebben om Bitcoin te kunnen kraken binnen 24 uur. Op termijn zal Bitcoin moeten overstappen naar een betere vorm van encryptie maar voorlopig moeten we ons nog geen zorgen maken.
Zal idd wel relevant zijn voor de verschillende crashes vd afgelopen 24u. Toch al stevig naar beneden gegaan, vooral de alts natuurlijk.

Niet zo tof maar hoort er bij idd. HODL en evt bijkopen is de boodschap

En ja de eerste 5 jaar moeten we ons nog geen zorgen maken ivm die qubits en het kraken van bepaalde algoritmes. En ja BTC kan hun algoritme ook 'upgraden', al gaat dat veel werk en vele tijd kosten

Denk dat dit ook wel meegespeeld heeft:

De CEO van MicroStrategy probeerde de voorbije weken al BTC te pitchen aan Microsoft, niet gelukt dus.
Zelf kochten ze ook miljarden aan BTC de voorbije weken. Ondertussen bezitten ze al 2% van de totale BTC supply.

Hello,
weet iemand hoe ik crypto uit keystone 3 pro krijg ? Die is verbonden met metamask ^^ Dus ik doe de transactie via metamask send naar andere wallet ! Ik moet signeren(goekeuren)via keystone ? Maar ik heb alleen de qr code voor te ontvangen?(op de keystone)
Ik steek nu alles in de ledger flex ! ( veel simpelder)
( thx 4 help ... alr Fixed )

Laatst bewerkt:
Ik ben net op tijd weggesprongen met de shitcoins.

Ik kijk de kat even uit de boom.

Voor het zelfde even een rollover van btc om dan te tuimelen, een middenvinger vormend.

Om later weer omhoog te gaan, een volgende vinger te vormen.

Bij de vorige bullrun had je ook van die vingers.

Maar ik kan er mijlenver naastzitten. Ik ben maar een sarcastische zak op een forum.

Laatst bewerkt:
Ale hup de neerwaartse spiraal is ingezet
Volgens de kenners gaat deze wel nog even duren en heeft de bull plaats gemaakt voor de beer

Logisch ook natuurlijk de solden komen eraan

Wow, wat een dramaqueens hier. 😅 We zitten met BTC en ETH begot op dezelfde prijs van een week geleden.

Wat de shitcoins doen volg ik niet zo op, maar daar weet je dat je gewoon aan het gokken bent.

Als je vergelijkt met de vorige bullrun. Die startte in april 2020.

Eerst wat hobbeltjes, omhoog, een inham, omhoog, een grotere inham, omhoog, dan een top vormend om dan om te vallen.
Dan weer omhoog naar een volgende top.

Hetzelfde patroon herhaalt zich nu, maar op grotere schaal.

Nu, eer die eerste top mooi gevormd is, duurt dan nog even.

Maar het kan ook complete bullshit zijn :p

In feite is dat toch allemaal geen goed teken. Waarom nu ETH verkopen als ETH zijn rally nog moet hebben?
Ze moeten zelf natuurlijk ook zoals een bedrijf wel ergens hun geld vandaan halen om te blijven draaien, bijvoorbeeld door ETH te verkopen, maar onlangs verscheen ook al dit bericht:

Laatst bewerkt:
Denk dat dit ook wel meegespeeld heeft:

De CEO van MicroStrategy probeerde de voorbije weken al BTC te pitchen aan Microsoft, niet gelukt dus.
Zelf kochten ze ook miljarden aan BTC de voorbije weken. Ondertussen bezitten ze al 2% van de totale BTC supply.

Dit is waarom. Markt speelt graag op de week van data die impact hebben op mogelijke fed cuts.

Terug
Bovenaan