Crypto - Nieuws en algemene discussie

Ik heb nog wat geld op bitvavo staan, maar geen idee waaraan te spenderen.
Lijkt me niet echt de moment om nu ergens in te investeren of zie ik dat als leek heel verkeerd?

Ik heb nog wat geld op bitvavo staan, maar geen idee waaraan te spenderen.
Lijkt me niet echt de moment om nu ergens in te investeren of zie ik dat als leek heel verkeerd?
De solden moeten nog beginnen.
Wacht maar tot rond Chinees nieuwjaar

ik lees de laatst tijd veel over RXS, deze zou wel eens de nieuwe XRP kunnen worden

wanneer zou deze op Binance verschijnen?
RXS heeft toch niks met XRP te maken? RXS = RWA (tokenization van real world assets)
Ik heb me eigenlijk te weinig ingelezen in dit project , maar zie dat het blijkbaar in presale is (dus nog weken / maanden voor een eventuele binance listing als ze daar geraken).

Chintai(CHEX) is ook zoiets. Ik heb het zelf niet maar die zijn ook redelijk hard gestegen de laatste tijd.
Dat oogt wel professioneler dan RXS. De leden van het team staan vermeld op de site. Ik zie dat niet bij RXS? Als het team er niet bijstaat is de kans groot dat het een scam is.

Laatst bewerkt:
Ik ben er uit gestapt, waarschijnlijk is dit voor mij het einde van de bull run. In de bear in 2026 zal ik me wel weer terug inkopen maar nu vertrouw ik het niet meer zo. BTC 100k was een mooi doel dat bereikt is, we geraken er precies ook niet echt vlot boven. De alts hebben ook al stevig gelopen. Enkel ETH blijft hangen. Misschien dat daar nog een bull run inzit, maar dan zonder mij. Het lijkt me dat we ondertussen in een fase zijn belandt waarin er al veel targets bereikt zijn en er meer downwards potentieel is dan upwards, dus ik verzilver de winsten dan misschien wat te vroeg dan dat ik te laat ben en ze verdampen. Uiteindelijk is dat nog altijd het crypto bull run spelletje: wie durft het langst blijven zitten? Alleszins was het weer een financieel voordelige operatie, mijn cryptokapitaaltje is iets meer dan verdubbeld.

Iedereen is precies bullish over ETH (misschien ook omdat men nu éénmaal graag ook zijn eigen coins shillt) maar ze hebben inderdaad moeite om voorbij die 0,04 BTC / 4000$ grens te breken.

Ik zat eerst te denken om mijn BTC deels in ETH om te zetten maar ik weet het zo niet.

Het kan natuurlijk dat éénmaal er een uitbraak is in ETH/BTC door die 0.04 dat ze vertrokken zijn. Het is altijd verkeerd, als ik mijn ETH zou verkopen dan gaan ze door het dak gaan, let er op.

Ik stel me ook wel de vraag of deze keer de alts wel zo zwaar BTC gaan outperformen, die ETF's zijn wel een gamechanger waardoor er meer institutioneel geld in BTC vloeit. Het zet duidelijk ook een rem op de volatiliteit van BTC. Vroeger zag je 20-30% drops gemakkelijk en nu zie je veel kleinere drops bij BTC.
Het is niet omdat bij de vorige bullrun de BTC dominance dropte naar 40% dat het deze keer ook het geval is. Het is mogelijk dat het maar tot 45 of 50% dropt. Niemand weet het.
Daarom is het misschien niet slecht om gefaseerd om te zetten van alts naar BTC of naar Euro of USDT.
Een cashpositie hebben is niet slecht om te kopen in geval van een drop.

Laatst bewerkt:
Mmmm :puke:

Standaard 30%?

Ik denk niet dat dat voorstel er ooit gaat doorgeraken als zelfs de 10% van De Wever er niet doorgeraakt. Ik zou geen problemen hebben met die 10% als het daarmee dan duidelijk zou zijn.

Ik ben er uit gestapt, waarschijnlijk is dit voor mij het einde van de bull run. In de bear in 2026 zal ik me wel weer terug inkopen maar nu vertrouw ik het niet meer zo. BTC 100k was een mooi doel dat bereikt is, we geraken er precies ook niet echt vlot boven. De alts hebben ook al stevig gelopen. Enkel ETH blijft hangen. Misschien dat daar nog een bull run inzit, maar dan zonder mij. Het lijkt me dat we ondertussen in een fase zijn belandt waarin er al veel targets bereikt zijn en er meer downwards potentieel is dan upwards, dus ik verzilver de winsten dan misschien wat te vroeg dan dat ik te laat ben en ze verdampen. Uiteindelijk is dat nog altijd het crypto bull run spelletje: wie durft het langst blijven zitten? Alleszins was het weer een financieel voordelige operatie, mijn cryptokapitaaltje is iets meer dan verdubbeld.
BTC heeft ook lang zitten hangen (6 maanden -+) rond de vorige ATH. Voor BTC denk ik dat de top nabij is. Maar voor alts... zolang die BTC dominance nog niet heeft gecapituleerd. En total 3 zit nabij zijn vorige ATH. Denk dat daar nog veel ruimte is voor explosieve groei.

Ik begrijp het sentiment hier niet echt. Omdat we even niet meer stijgen zouden we opeens aan de cycle top zitten? Het einde van het jaar is vaak een iets rustigere periode. Het zou zeer vreemd zijn dat we een jaar te vroeg al de top zouden hebben bereikt van de bull run. We zitten nog steeds met de 4-jaarlijkse cyclus en zou niet goed weten waarom we daar opeens van zouden afwijken.

Ik begrijp het sentiment hier niet echt. Omdat we even niet meer stijgen zouden we opeens aan de cycle top zitten? Het einde van het jaar is vaak een iets rustigere periode. Het zou zeer vreemd zijn dat we een jaar te vroeg al de top zouden hebben bereikt van de bull run. We zitten nog steeds met de 4-jaarlijkse cyclus en zou niet goed weten waarom we daar opeens van zouden afwijken.
Ptsd van de vorige bull run.

Ik zou eerder in stukjes uitstappen in plaats van alles ineens. We weten niet of de piek nu 104k of 200k of wat dan ook gaat zijn.
Ik denk dat we in januari wel ne pullback kunnen zien omdat dat altijd een bearish maand is traditioneel voor stocks en crypto (tax month)

Als je 2X gegaan bent vind ik dat toch al niet slecht gedaan. Je kunt altijd de helft verkopen natuurlijk. De andere helft is dan je moonbag voor in geval crypto verder stijgt.

Als je er op den duur wakker van ligt is het misschien ook niet slecht om winst te nemen.

Het is dan ook nog een kunst om, wanneer er een drop is , ook niet te impulsief terug te kopen voor een paar % meer BTC en zo weer de bear market in te gaan (allemaal meegemaakt)

Laatst bewerkt:
Oei oei we zitten hier met weak hands :p Ik ben niet in de crypto space gestapt om met ne x2 uit te stappen. Kunde beter op de aandelenmarkt blijven ^^

Al zouden we in een slecht nieuws show terecht komen. Dan blijf ik er 4j langer in als het moet, ale liever wel niet :unsure:

Ik zal het hier nog eens posten hoe je maximaal gains kunt bekomen met risicobeperking. Int kort telkens 20% profits pakke bij bepaald % stijgingen of targets stellen waar veel prijsactie/resistance levels zijn. (interessantst van minuut 13)

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan