Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tis nog maar begonnen in de altcoinsIk heb nog wat geld op bitvavo staan, maar geen idee waaraan te spenderen.
Lijkt me niet echt de moment om nu ergens in te investeren of zie ik dat als leek heel verkeerd?
De solden moeten nog beginnen.Ik heb nog wat geld op bitvavo staan, maar geen idee waaraan te spenderen.
Lijkt me niet echt de moment om nu ergens in te investeren of zie ik dat als leek heel verkeerd?
nee gij... de wall street bonussen!De solden moeten nog beginnen.
Wacht maar tot rond Chinees nieuwjaar
Allemaal te zien hoe rap BTC omhoog schiet. Januari is tax month in de US en dan zakt crypto meestal. Hoe sneller BTC stijgt de komende weken hoe sneller de bull market gedaan is.De solden moeten nog beginnen.
Wacht maar tot rond Chinees nieuwjaar
RXS heeft toch niks met XRP te maken? RXS = RWA (tokenization van real world assets)ik lees de laatst tijd veel over RXS, deze zou wel eens de nieuwe XRP kunnen worden
wanneer zou deze op Binance verschijnen?

Ik denk niet dat dat voorstel er ooit gaat doorgeraken als zelfs de 10% van De Wever er niet doorgeraakt. Ik zou geen problemen hebben met die 10% als het daarmee dan duidelijk zou zijn.Mmmm
Standaard 30%?
![]()
Een meerwaardebelasting van 30 procent op crypto en een 32-urige week: zo zet het ABVV druk op Arizona
Vooruit mag in een nieuwe regering niet te veel mee naar rechts leunen. Met zijn jaarlijkse barometer voert het ABVV de druk op de regeringsonderhandelingen op. De vakbond wil dat grote vermogens meer moeten bijdragen en vindt het verschil tussen werken en niet-werken al groot genoeg.www.demorgen.be
BTC heeft ook lang zitten hangen (6 maanden -+) rond de vorige ATH. Voor BTC denk ik dat de top nabij is. Maar voor alts... zolang die BTC dominance nog niet heeft gecapituleerd. En total 3 zit nabij zijn vorige ATH. Denk dat daar nog veel ruimte is voor explosieve groei.Ik ben er uit gestapt, waarschijnlijk is dit voor mij het einde van de bull run. In de bear in 2026 zal ik me wel weer terug inkopen maar nu vertrouw ik het niet meer zo. BTC 100k was een mooi doel dat bereikt is, we geraken er precies ook niet echt vlot boven. De alts hebben ook al stevig gelopen. Enkel ETH blijft hangen. Misschien dat daar nog een bull run inzit, maar dan zonder mij. Het lijkt me dat we ondertussen in een fase zijn belandt waarin er al veel targets bereikt zijn en er meer downwards potentieel is dan upwards, dus ik verzilver de winsten dan misschien wat te vroeg dan dat ik te laat ben en ze verdampen. Uiteindelijk is dat nog altijd het crypto bull run spelletje: wie durft het langst blijven zitten? Alleszins was het weer een financieel voordelige operatie, mijn cryptokapitaaltje is iets meer dan verdubbeld.
Ptsd van de vorige bull run.Ik begrijp het sentiment hier niet echt. Omdat we even niet meer stijgen zouden we opeens aan de cycle top zitten? Het einde van het jaar is vaak een iets rustigere periode. Het zou zeer vreemd zijn dat we een jaar te vroeg al de top zouden hebben bereikt van de bull run. We zitten nog steeds met de 4-jaarlijkse cyclus en zou niet goed weten waarom we daar opeens van zouden afwijken.
Ik ben niet in de crypto space gestapt om met ne x2 uit te stappen. Kunde beter op de aandelenmarkt blijven ^^