Sta hier op ATH met mn portefeuille denk ik. Dankzij BNB en ETH vooral zo te zien.
BNB inderdaad zieke run. 440$ per stuk, jawadde.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sta hier op ATH met mn portefeuille denk ik. Dankzij BNB en ETH vooral zo te zien.

Moet wel vet zijn , op uw 25ste zo'n portefeuille hebben.Kameraad van de fitness vroeger (zal nu 25 zijn denk ik) stuurde me gisteren ne screenshot van zijn bitcoins door.
Heeft er 4.8 en de rest in cardano's gestaked met een opbrengst van 3000 cardano's per 2 maand. Me = jelly
Maar het is hem gegund, toen een heel aantal jaren geleden zei em tegen mij dat ik da ook moest doen mja ni luisteren he![]()

Die kan op dit moment dan leven van de opbrengst van zijn Cardano's. Had je daar nu tijdens de coronadump een paar duizend euro ingepompt ...Kameraad van de fitness vroeger (zal nu 25 zijn denk ik) stuurde me gisteren ne screenshot van zijn bitcoins door.
Heeft er 4.8 en de rest in cardano's gestaked met een opbrengst van 3000 cardano's per 2 maand. Me = jelly
Maar het is hem gegund, toen een heel aantal jaren geleden zei em tegen mij dat ik da ook moest doen mja ni luisteren he![]()
Kameraad van de fitness vroeger (zal nu 25 zijn denk ik) stuurde me gisteren ne screenshot van zijn bitcoins door.
Dan hebde wel enkel cardano's vaststaan.
Weet iemand hoe het ondertussen met Kobe gaat?![]()

Espérons-nous, genoeg in krabbenpas gemarcheerd!Ben benieuwd of dit de run is die btc richting 70k zal stoten
Menig youtubefilmpjes en artikels zeggen: gaat EXPLODEN.$ADA ziet er wel interessant uit momenteel. Meningen?
Iemand een idee hoe dit werkt ivm belastingen? Meer dan een jaar bijhouden lijkt me niet van toepassing, bij het verkopen van wat staking opbrengt. Sowieso ingeven als roerende voorheffing?Die kan op dit moment dan leven van de opbrengst van zijn Cardano's. Had je daar nu tijdens de coronadump een paar duizend euro ingepompt ...