Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BTC 100k![]()
Dat heeft niet lang stand gehouden![]()

Hopelijk deze keer met een daily close boven 100k. Maar ik vermoed van wel.
Waarschijnlijk gedaan om de heleboel die boven 100k een long hebben geopend te liquideren.In feite wel zot. BTC naar 104k, dumpt naar 91K en terug naar 101k, binnen een tijdspanne van 24u

Na een x7 zou ik ook verkopenWaarom verkopen we al alts?

Pfft enige waar ik naar kijk is BTC dominance vooraleer ik verkoop.Na een x7 zou ik ook verkopen![]()
Maar dan zou ik sowieso roteren naar coins met goede fundamentals, maar die niet of minder gepumpt zijn.Pfft enige waar ik naar kijk is BTC dominance vooraleer ik verkoop.
Heb je enkele goede voorbeelden van zulke coins?Maar dan zou ik sowieso roteren naar coins met goede fundamentals, maar die niet of minder gepumpt zijn.
Ik ga eens bekijken om zo een deel van portfolio te roteren.Heb je enkele goede voorbeelden van zulke coins?Ik ga eens bekijken om zo een deel van portfolio te roteren.
Thanks voor de tips, ik ga ze eens bekijken. FTM/S heb ik ook al lang in het portfolio. Zie ik nog wel naar de $5 gaan (weet nog niet of ik die rit ook effectief zal "uitzitten"Er zijn er genoeg.
Ik zelf zit voornamelijk in de volgende 4:
OPN (Open ticketing ecosystem - small cap maar heel grote adoptie. En binnenkort aankondiging van +20 miljoen extra on-chain tickets per jaar)
FTM (vooral omwille van de aankomende rebrand)
BEAM (gaming DAO met een treasury van + 200m €)
INJ (Injective)
). De meeste altcoins hebben al wel 2X gedaan de voorbije maand, dus een 10-20X return wordt toch moeilijker en moeilijker de komende maanden. Maar het kan zeker nog zoals met een lowcap als $OPN.Veel hangt van de globale crypto markt. Als de BTC dominance hard zakt, maar de prijs niet dan zullen de meeste altcoins een aantal x doen met uitschieters van x20 en meer.Thanks voor de tips, ik ga ze eens bekijken. FTM/S heb ik ook al lang in het portfolio. Zie ik nog wel naar de $5 gaan (weet nog niet of ik die rit ook effectief zal "uitzitten"). De meeste altcoins hebben al wel 2X gedaan de voorbije maand, dus een 10-20X return wordt toch moeilijker en moeilijker de komende maanden. Maar het kan zeker nog zoals met een lowcap als $OPN.