Crypto - Nieuws en algemene discussie

HBAR heeft toch al een enorme run gedaan, ik zou dat ook (deels) verkopen. Zelfde met XRP moest ik dat hebben.
Is die HBAR rally nu gedreven door fundamentals of is het gewoon pump & dump?

Laatst bewerkt:
Heb je enkele goede voorbeelden van zulke coins? :) Ik ga eens bekijken om zo een deel van portfolio te roteren.

Er zijn er genoeg.
Ik zelf zit voornamelijk in de volgende 4:

OPN (Open ticketing ecosystem - small cap maar heel grote adoptie. En binnenkort aankondiging van +20 miljoen extra on-chain tickets per jaar)
FTM (vooral omwille van de aankomende rebrand)
BEAM (gaming DAO met een treasury van + 200m €)
INJ (Injective)

Er zijn er genoeg.
Ik zelf zit voornamelijk in de volgende 4:

OPN (Open ticketing ecosystem - small cap maar heel grote adoptie. En binnenkort aankondiging van +20 miljoen extra on-chain tickets per jaar)
FTM (vooral omwille van de aankomende rebrand)
BEAM (gaming DAO met een treasury van + 200m €)
INJ (Injective)
Thanks voor de tips, ik ga ze eens bekijken. FTM/S heb ik ook al lang in het portfolio. Zie ik nog wel naar de $5 gaan (weet nog niet of ik die rit ook effectief zal "uitzitten" :unsure:). De meeste altcoins hebben al wel 2X gedaan de voorbije maand, dus een 10-20X return wordt toch moeilijker en moeilijker de komende maanden. Maar het kan zeker nog zoals met een lowcap als $OPN.

Thanks voor de tips, ik ga ze eens bekijken. FTM/S heb ik ook al lang in het portfolio. Zie ik nog wel naar de $5 gaan (weet nog niet of ik die rit ook effectief zal "uitzitten" :unsure:). De meeste altcoins hebben al wel 2X gedaan de voorbije maand, dus een 10-20X return wordt toch moeilijker en moeilijker de komende maanden. Maar het kan zeker nog zoals met een lowcap als $OPN.
Veel hangt van de globale crypto markt. Als de BTC dominance hard zakt, maar de prijs niet dan zullen de meeste altcoins een aantal x doen met uitschieters van x20 en meer.

Ik zit praktisch all-in in $PEAS.

Ik hoop dat defi nog aan bod komt, en op dat vlak is dit echt wel een topper.

Maar het is en blijft een loterij natuurlijk :D

Terug
Bovenaan