Crypto - Nieuws en algemene discussie

ADA weer 20% erbij zeg, wat een coin toch. Die stond vorige bullrun steevast in de top 5 van market cap, nu nog maar nummertje 9 in de top 10.

Er zit dus nog heel wat marge op, blij dat ik hem blijven bijkopen heb en goed gestaked heb, de intrest is pure pure pure winst nu. Benieuwd waar hij volgende week zit!

Ik heb nog ADA maar ik sta op mijn totaal nog altijd -57% voor die coin.

Als ik het sentiment hier zo bekijk, dan ik dat we de bodem voor ETH/BTC bijna bereikt hebben. Als hier enkelen nu nog verkondigen dat ze hun ETH hebben buitengegooid, kunnen we terug omhoog gaan. 😁

Als ik het sentiment hier zo bekijk, dan ik dat we de bodem voor ETH/BTC bijna bereikt hebben. Als hier enkelen nu nog verkondigen dat ze hun ETH hebben buitengegooid, kunnen we terug omhoog gaan. 😁
Juist om die reden durf ik ETH niet buiten te gooien.
Valt op dat Polygon en andere layer-2 solutions op Ethereum het ook niet goed doen.

Juist om die reden durf ik ETH niet buiten te gooien.
Valt op dat Polygon en andere layer-2 solutions op Ethereum het ook niet goed doen.
't Is redelijk normaal dat ETH het niet goed doet nu als je naar de seasonality kijkt. ETH krijgt z'n moment nog wel, daar twijfel ik niet aan. ;) Geduld hebben wordt beloond. Het constant switchen naar andere alts kan op korte termijn iets opbrengen, maar op lange termijn gaat dat proberen timen van de markt je geld kosten.

Afgelopen maanden grote stukken omgezet naar voornamelijk SUI.
ETH nog steeds nr. 5 in portfolio, na BTC, cash, Verus en... SUI :)

't Is redelijk normaal dat ETH het niet goed doet nu als je naar de seasonality kijkt. ETH krijgt z'n moment nog wel, daar twijfel ik niet aan. ;) Geduld hebben wordt beloond. Het constant switchen naar andere alts kan op korte termijn iets opbrengen, maar op lange termijn gaat dat proberen timen van de markt je geld kosten.
Laat ons hopen. :bow:

BTC zit precies gevangen tussen support en resistance :)
Ik denk dat er toch een catalyst (één of ander bullish nieuwsfeit) zal nodig zijn om die 100K te breken. Anders is het logisch dat er een correctie komt. Voor het verdere verloop van de bullrun zou dat ook beter zijn denk ik, dat we teruggaan naar 80k ofzo om daar een nieuwe support te zetten in plaats van direct naar 130k te gaan of meer. Nuja, eens BTC vertrekt :)

Laatst bewerkt:
Eerder dit jaar werd de 100K$ voorspeld voor Bitcoin tegen einde 2024. Dat leek toen een verre utopie. Inmiddels zijn we er bijna. Wat een tijden. En bij de banken kreeg je 4% bruto op een termijnrekening deze nazomer 🙈🤣

Op Kraken geven ze 3,5% APR op je euro's. Ik weet wel niet in hoeverre dat allemaal wettelijk is :) Normaal zou je daar dan toch 30% belastingen moeten op betalen op de opbrengst.
Verschil met een termijnrekening is dat je het gewoon kan unstaken wanneer je wil.

Terug
Bovenaan