De bubbel staat op barsten.De markt mag wel eens wat afkoelen. Alles serieus overbought. Liever gezappige stijging richting eind 2025.
100K en dan poef
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De bubbel staat op barsten.De markt mag wel eens wat afkoelen. Alles serieus overbought. Liever gezappige stijging richting eind 2025.
De bubbel staat op barsten.
100K en dan poef
Lijkt wel niet overeen te komen met de HLN sell indicator. Vandaag al een stuk of 3 artikels over bitcoin zien passeren.![]()
Bitcoin: Pi Cycle Top Indicator | BM Pro
Pi Cycle top is a free live data chart for Bitcoin. This indicator has picked the top of previous $BTC market cycles to within 3 days.www.bitcoinmagazinepro.com
Die indicator is tot nu toe redelijk correct geweest altijd. Als de oranje lijn de groene lijn kruist of raakt dan is het het moment om te verkopen.

Lijkt wel niet overeen te komen met de HLN sell indicator. Vandaag al een stuk of 3 artikels over bitcoin zien passeren.![]()
Ada staat hoger in euro dan de piek van maart met de helft van de satoshi waarde. (800 vs 1600 sats) 50% is te danken aan btc dus.ADA weer 20% erbij zeg, wat een coin toch. Die stond vorige bullrun steevast in de top 5 van market cap, nu nog maar nummertje 9 in de top 10.
Er zit dus nog heel wat marge op, blij dat ik hem blijven bijkopen heb en goed gestaked heb, de intrest is pure pure pure winst nu. Benieuwd waar hij volgende week zit!
Het zo goed als winnen van hun SEC rechtzaak finaly pays of. DIe coin heeft altijd tegenslag gehad terwijl andere coins mee sprongen op de bullruns van BTC. Ik denk dat XRP nu gewoon echt zijn kettingen van zich heeft afgesmeten en ik ben blij op de achterbank te mogen meerijden.Ik dacht dat XRP dood was oO
Ik ben vannacht all-in op Sol gegaan. Sterk aant twijfelen om nu ons spaargeld erin te steken, make me it break meValt wel op dat Ethereum één van de slechtst presterende coins is op dit moment, ik begin me nu echt de vraag te stellen of het niet beter is om in SOL om te zetten ofzo.

Naar welke pairs zit je te zien? USD / USDT / EUR ...Ik heb wel gezien dat de prijs van SOL hoger ligt op crypto.com dan op Kraken. Ook de prijs weergegeven op CoinCodex en CoinMarketCap wijkt af van deze van crypto.com, hoe komt dit?
Allez de markten zijn aant boomen en iedereen wil weer instappen... Kan het verder doorboomen? Mogelijks. Kan het gelijk een souflé in elkaar stuiken? Ook zeker mogelijk. 50/50 percent kans denk ik dan.Ik ben vannacht all-in op Sol gegaan. Sterk aant twijfelen om nu ons spaargeld erin te steken, make me it break me![]()
Allez de markten zijn aant boomen en iedereen wil weer instappen... Kan het verder doorboomen? Mogelijks. Kan het gelijk een souflé in elkaar stuiken? Ook zeker mogelijk. 50/50 percent kans denk ik dan.
Ik snap niet dat je instapt op een moment dat alles hoog staat terwijl je letterlijk jaren de tijd gehad hebt om laag in te kopen. Uw spaargeld zou ik ZEKER NIET erin steken. Enkel wat je bereidt bent te verliezen.
Maar kijk... merci voor de exit liquidity
edit hier is de chart van solana vanaf 1 januari 2023... wanneer denk je zelf wanneer het de beste tijd was om in te stappen.
![]()