Crypto - Nieuws en algemene discussie

Die indicator is tot nu toe redelijk correct geweest altijd. Als de oranje lijn de groene lijn kruist of raakt dan is het het moment om te verkopen.
Lijkt wel niet overeen te komen met de HLN sell indicator. Vandaag al een stuk of 3 artikels over bitcoin zien passeren. :unsure:

Lijkt wel niet overeen te komen met de HLN sell indicator. Vandaag al een stuk of 3 artikels over bitcoin zien passeren. :unsure:

Als de indicator flasht, dan doe je er meestal niet slecht aan om te verkopen.

Een aantal pieken zijn ook niet opgemerkt door de indicator, zoals de tweede piek van de bullrun in 2021. Hij heeft enkel de eerste keer in april geflasht toen btc piekte rond 64k. We zijn dan naar 28-29K gegaan en dan naar 69k nog eens.
Dus mogelijk was 93k ook een top, maar niet de echte top van de bullrun en zien we die pas volgend jaar. Ik ben benieuwd naar hoe de markt gaat reageren als 100k doorbroken wordt.

ADA weer 20% erbij zeg, wat een coin toch. Die stond vorige bullrun steevast in de top 5 van market cap, nu nog maar nummertje 9 in de top 10.

Er zit dus nog heel wat marge op, blij dat ik hem blijven bijkopen heb en goed gestaked heb, de intrest is pure pure pure winst nu. Benieuwd waar hij volgende week zit!

ADA weer 20% erbij zeg, wat een coin toch. Die stond vorige bullrun steevast in de top 5 van market cap, nu nog maar nummertje 9 in de top 10.

Er zit dus nog heel wat marge op, blij dat ik hem blijven bijkopen heb en goed gestaked heb, de intrest is pure pure pure winst nu. Benieuwd waar hij volgende week zit!
Ada staat hoger in euro dan de piek van maart met de helft van de satoshi waarde. (800 vs 1600 sats) 50% is te danken aan btc dus.
could have would have enzo maar je kon dus de huidige waarde nog eens x2 gedaan hebben als je op 1600 sats verkocht had en aangekocht aan 800 nu... of zelfs x4 want sat waarde is denk ik gezakt tot 400 ish?

Ik dacht dat XRP dood was oO
Het zo goed als winnen van hun SEC rechtzaak finaly pays of. DIe coin heeft altijd tegenslag gehad terwijl andere coins mee sprongen op de bullruns van BTC. Ik denk dat XRP nu gewoon echt zijn kettingen van zich heeft afgesmeten en ik ben blij op de achterbank te mogen meerijden.

xrp staat nu op 3. Ze hebben dogecoin ingehaald zelfs.

Valt wel op dat Ethereum één van de slechtst presterende coins is op dit moment, ik begin me nu echt de vraag te stellen of het niet beter is om in SOL om te zetten ofzo.

Ik heb wel gezien dat de prijs van SOL hoger ligt op crypto.com dan op Kraken. Ook de prijs weergegeven op CoinCodex en CoinMarketCap wijkt af van deze van crypto.com, hoe komt dit?

Ik heb wel gezien dat de prijs van SOL hoger ligt op crypto.com dan op Kraken. Ook de prijs weergegeven op CoinCodex en CoinMarketCap wijkt af van deze van crypto.com, hoe komt dit?
Naar welke pairs zit je te zien? USD / USDT / EUR ...
Als er minder volume is op één exchange wijkt de prijs soms af, en coinmarketcap loopt soms ook enkele minuten achter.

Ik ben vannacht all-in op Sol gegaan. Sterk aant twijfelen om nu ons spaargeld erin te steken, make me it break me :p
Allez de markten zijn aant boomen en iedereen wil weer instappen... Kan het verder doorboomen? Mogelijks. Kan het gelijk een souflé in elkaar stuiken? Ook zeker mogelijk. 50/50 percent kans denk ik dan.

Ik snap niet dat je instapt op een moment dat alles hoog staat terwijl je letterlijk jaren de tijd gehad hebt om laag in te kopen. Uw spaargeld zou ik ZEKER NIET erin steken. Enkel wat je bereidt bent te verliezen.

Maar kijk... merci voor de exit liquidity

edit hier is de chart van solana vanaf 1 januari 2023... wanneer denk je zelf wanneer het de beste tijd was om in te stappen.
Schermafbeelding-2024-11-17-101629.png

Ik spreek over één crypto omzetten in een andere crypto natuurlijk. Als BTC corrigeert zullen zowel SOL als ETH omlaag gaan.
Ik zou zeker geen extra spaargeld inzetten op SOL op dit moment.

Allez de markten zijn aant boomen en iedereen wil weer instappen... Kan het verder doorboomen? Mogelijks. Kan het gelijk een souflé in elkaar stuiken? Ook zeker mogelijk. 50/50 percent kans denk ik dan.

Ik snap niet dat je instapt op een moment dat alles hoog staat terwijl je letterlijk jaren de tijd gehad hebt om laag in te kopen. Uw spaargeld zou ik ZEKER NIET erin steken. Enkel wat je bereidt bent te verliezen.

Maar kijk... merci voor de exit liquidity

edit hier is de chart van solana vanaf 1 januari 2023... wanneer denk je zelf wanneer het de beste tijd was om in te stappen.
Schermafbeelding-2024-11-17-101629.png

Genoeg volk dat ook exact op dit moment heeft gewacht om in te stappen en (hopelijk) alt season / parabolische run mee te pakken.

Den deze is heel op het gemakje al enkele alts aan het afromen naar BTC. Elke dag wel iets anders dat boomt in mijne portfolio. Wat een tijden.

Terug
Bovenaan