ElkeGaming
Active member
Ik hoop dat ETH terug gaat scoren want 90% van mijn wallet is ETH
Of omzetten naar btc???
Of omzetten naar btc???
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vraag mij af of we dit jaar nog gaan echt een grote bullrun krijgen, nuja, eens het begint te moven kan het snel gaan. We hebben al een serieuze run gehad door de ETF goedkeuring. Het zal van de rest van de economie afhangen wat BTC gaat doen.Halvering in 2020 was 11 mei, de bull-run begon dan begin/midden oktober.
Halvering in 2024 was 24 april, de bull-run kan je dan mid-eind september verwachten.
Uiteraard loopt dit nooit echt gelijk, daarnaast merken we wel met Mt. Gox een grotere supply momenteel dus het zou best eens langer kunnen duren. Geduld, ik gok dat er tegen eind dit jaar wel wat verschil zal zijn maar de piek is voor mid '25.
"De vorige bullrun pieken qua prijs waren in 2017 en 2021, dus 2025 zou meest waarschijnlijk zijn." = Sterke onderbouwingIk vraag mij af of we dit jaar nog gaan echt een grote bullrun krijgen, nuja, eens het begint te moven kan het snel gaan. We hebben al een serieuze run gehad door de ETF goedkeuring. Het zal van de rest van de economie afhangen wat BTC gaat doen.
De vorige bullrun pieken qua prijs waren in 2017 en 2021, dus 2025 zou meest waarschijnlijk zijn.

En daarvoor 2013."De vorige bullrun pieken qua prijs waren in 2017 en 2021, dus 2025 zou meest waarschijnlijk zijn." = Sterke onderbouwing![]()
"De vorige bullrun pieken qua prijs waren in 2017 en 2021, dus 2025 zou meest waarschijnlijk zijn." = Sterke onderbouwing![]()
Toch nog eens een update gevraagd aan collega gezien de recente events:
Bijkomend ook nog goed nieuws:
- 400 € "geïnvesteerd"
- abonnement 240 €/maand
- 1960 € vorige maand, vandaag 2200 €
- gaat naar conventie in Mexico in Oktober of November, extra opleiding, sprekers die +10 miljoen/jaar verdienen - the usual stuff
- Kost 100 € inclusief 3 nachten in 5* hotel en vlucht met privé jet (30 personen) en een paar redelijke decadente feestjes als ik hem mag geloven.
dat kan je toch niet verzinnen. Waar gaat dit nog over?Over geld uit u zakken kloppenIk heb voor de fun nog eens gekeken naar het lokale crypto cursus"bedrijf" hier in de buurt. Ik zie de oprichtster af en toe eens passeren op instagram, altijd op een of andere exotische reis, dingen aan het "manifesteren". Aan de winst gaat het niet liggen want als ik de jaarrekeningen bekeek draait die al jaren verlies. Dus ik dacht, ik ga eens kijken naar de inhoud van de cursussen. En behalve de standaard crypto scams (volledige cursus voor slechts €800!!) zag ik eens iets bijzonders... Dit is de inhoud van de volle cursus:
![]()
Hoe astrologie de markten beïnvloedtdat kan je toch niet verzinnen. Waar gaat dit nog over?
Ik heb voor de fun nog eens gekeken naar het lokale crypto cursus"bedrijf" hier in de buurt. Ik zie de oprichtster af en toe eens passeren op instagram, altijd op een of andere exotische reis, dingen aan het "manifesteren". Aan de winst gaat het niet liggen want als ik de jaarrekeningen bekeek draait die al jaren verlies. Dus ik dacht, ik ga eens kijken naar de inhoud van de cursussen. En behalve de standaard crypto scams (volledige cursus voor slechts €800!!) zag ik eens iets bijzonders... Dit is de inhoud van de volle cursus:
![]()
Hoe astrologie de markten beïnvloedtdat kan je toch niet verzinnen. Waar gaat dit nog over?
Die exotische reizen en bijbehorende foto's zijn natuurlijk nodig om haar beroep als scam artiest te blijven uitvoeren. Hoe kan je anders al die goedgelovige zielen wijsmaken dat uw scam trucjes om snel rijk te worden effectief werken.Ik heb voor de fun nog eens gekeken naar het lokale crypto cursus"bedrijf" hier in de buurt. Ik zie de oprichtster af en toe eens passeren op instagram, altijd op een of andere exotische reis, dingen aan het "manifesteren". Aan de winst gaat het niet liggen want als ik de jaarrekeningen bekeek draait die al jaren verlies. Dus ik dacht, ik ga eens kijken naar de inhoud van de cursussen. En behalve de standaard crypto scams (volledige cursus voor slechts €800!!) zag ik eens iets bijzonders... Dit is de inhoud van de volle cursus:
![]()
Ik heb voor de fun nog eens gekeken naar het lokale crypto cursus"bedrijf" hier in de buurt. Ik zie de oprichtster af en toe eens passeren op instagram, altijd op een of andere exotische reis, dingen aan het "manifesteren". Aan de winst gaat het niet liggen want als ik de jaarrekeningen bekeek draait die al jaren verlies. Dus ik dacht, ik ga eens kijken naar de inhoud van de cursussen. En behalve de standaard crypto scams (volledige cursus voor slechts €800!!) zag ik eens iets bijzonders... Dit is de inhoud van de volle cursus:
![]()
![]()
VertelDat gevoel als ge uwen ultieme conviction bet, die ge al járen aan het shillen zijt aan uw beste maten, mega hard ziet pumpen.
Fijn allemaal samen rijk worden![]()