Crypto - Nieuws en algemene discussie

Je kan op exchanges verkopen in USD, maar je kan je geld er niet afhalen als je zelf geen USD bankrekening hebt voor zover ik weet. En je kan het ook niet rechtstreeks naar een rekening op een andere naam laten overschrijven.
Dus als ik zelf een bankrekening in USD heb in de VS op mijn naam, dan kan ik hier in België op de exchange verkopen in USD en dit rechtstreeks overschrijven naar die rekening? Indien dat lukt, vind ik dat ook wel oké om te doen. Het is misschien een omweg maar dan hoef ik in de toekomst geen commissie te betalen om het telkens naar USD om te zetten. De vraag is of ik 2 bankrekeningen, dus zowel een Belgische als VS-rekening, kan linken aan mijn exchange-account? Dat zou perfect zijn.
Makkelijkst is natuurlijk dat zij ook ergens een crypto wallet hebben. Dan verstuur je het as-is en dan moeten ze zelf maar de exchange naar USD doen.
Stuur gewoon rechtstreeks crypto? En dan moeten zij via een exchange uitcashen desnoods.
Zij willen geen crypto gebruiken, ze snappen het ook niet
Hoe ga je de transfer naar je Revolut account doen? Is dat ook de bron-rekening voor je exchange? Bij sommige kan je maar withdrawen naar dezelfde bron-rekening. (Of op z'n minst dat de naam moet overeenkomen.)
Idd dat zou de bronrekening zijn.
 
Je kan in België ook een USD rekening openen. En dan zo overschrijven naar USA.
(Kan je uberhaupt een USD rekening in de VS hebben zonder er resident te zijn?)
 
Je kan in België ook een USD rekening openen. En dan zo overschrijven naar USA.
Dat is dan nog beter. Zal eens moeten zien hoe dat in z’n werk gaat, welke voorwaarden om dat te mogen openen, of er extra kosten aan verbonden zijn, enz.
(Kan je uberhaupt een USD rekening in de VS hebben zonder er resident te zijn?)
Dat weet ik eigenlijk ook niet.. wat een gedoe allemaal om je geld van punt A naar B te kunnen transfereren zonder beroofd te worden door commissies…
 
(Kan je uberhaupt een USD rekening in de VS hebben zonder er resident te zijn?)
Ja dat kan, ik heb er 1.
Dat is dan nog beter. Zal eens moeten zien hoe dat in z’n werk gaat, welke voorwaarden om dat te mogen openen, of er extra kosten aan verbonden zijn, enz.

Dat weet ik eigenlijk ook niet.. wat een gedoe allemaal om je geld van punt A naar B te kunnen transfereren zonder beroofd te worden door commissies…
Je kan ook Wise gebruiken. Ik vermoed dat dat goedkoper gaat zijn dan met een grootbank.
 
Gewoon ter info: zowat 95% van iedereen die een mening heeft over crypto is hopeloos verloren geraakt in details. Dit is ook één van de grootste oorzaken waarom men geld verliest door te traden. Men neemt een argumentje, maakt er zijn/haar 'waarheid' van is yonks wordt de trade geliquideerd.

Do not get lost in details! De big picture inschatten is zeer gemakkelijk.

Groeten
 

Lol. SBF kreeg 25y. Binance CEO 4 maand. Dankzij veel cooperation. Aka, alle gevoelige trading data aan de US doorspelen.

Zo ver het riedeltje dat crypto geen traces nalaat. Alle terreur en misdaadorganisaties die met crypto traden zouden nu in hun broek moeten doen. USA heeft nu hun money flows.
 
Gewoon ter info: zowat 95% van iedereen die een mening heeft over crypto is hopeloos verloren geraakt in details. Dit is ook één van de grootste oorzaken waarom men geld verliest door te traden. Men neemt een argumentje, maakt er zijn/haar 'waarheid' van is yonks wordt de trade geliquideerd.

Do not get lost in details! De big picture inschatten is zeer gemakkelijk.

Groeten
Wat is jouw ‘waarheid’? Maw welke range voorspel je voor de ATH van deze cycle? En wanneer verwacht je het?
 
Wat is jouw ‘waarheid’? Maw welke range voorspel je voor de ATH van deze cycle? En wanneer verwacht je het?
Elke dag heb ik een nieuwe 'waarheid'. En je vertrekpunt is verkeerd. Who cares wanneer er een nieuwe ath komt voor 'deze cycle'?

Mijn 'waarheid' van de dag is daarnet al gebeurd:

Screenshot-20240501-205330-Bybit.jpg
 

Lol. SBF kreeg 25y. Binance CEO 4 maand. Dankzij veel cooperation. Aka, alle gevoelige trading data aan de US doorspelen.

Zo ver het riedeltje dat crypto geen traces nalaat. Alle terreur en misdaadorganisaties die met crypto traden zouden nu in hun broek moeten doen. USA heeft nu hun money flows.

euh, nu wel een gigantisch verschil tussen SBF die miljardenoplichting pleegde en Zhao die Amerikaanse regelgeving niet implimenteerde (Iets waar Deutsche Bank quasi ieder jaar een boete moet voor betalen zonder dat er één van hen naar het prison moet :p). En ik denk dat dat juist Zhao gered heeft. Aantonen dat de rest er meestal vanaf geraakt met een boete zonder gevangenisstraf.
 
Elke dag heb ik een nieuwe 'waarheid'. En je vertrekpunt is verkeerd. Who cares wanneer er een nieuwe ath komt voor 'deze cycle'?

Mijn 'waarheid' van de dag is daarnet al gebeurd:

Screenshot-20240501-205330-Bybit.jpg

Ge beseft toch dat iemand die de dots connect uw account balance hieruit kan halen hé?
 
100x leverage? Dat is toch gokken? Ik zou mss maximaal 10x pakken, moest ik aan leverage trading doen :)

Ge kunt zo op 400% winst staan en een paar minuten later alles kwijt zijn ook.
 
Laatst bewerkt:
Ge beseft toch dat iemand die de dots connect uw account balance hieruit kan halen hé?
So what?
100x leverage? Dat is toch gokken? Ik zou mss maximaal 10x pakken, moest ik aan leverage trading doen :)

Ge kunt zo op 400% winst staan en een paar minuten later alles kwijt zijn ook.

De trade is voor 'een deel' van trading de balance geopened, 'de cross' geldt enkel voor derivatives.

Ik doe tussen 0 en 3 trades per week, soms wekenlang nul zelfs.
 
Hidden brag, not so hidden. That's all :)

Die bounce gisteren was te voorspelbaar. Quashi zeker zelfs.

Keep your mind cool, wees geduldig en bekijk dat 'geld' slechts als een cijfer. En het komt goed.

Oh ja, negeer zowat alle 'meningen' van wie dan ook, meer nog, bekijk geen videos en lees geen analyses.

Peace.
 
Die bounce gisteren was te voorspelbaar. Quashi zeker zelfs.

Keep your mind cool, wees geduldig en bekijk dat 'geld' slechts als een cijfer. En het komt goed.

Oh ja, negeer zowat alle 'meningen' van wie dan ook, meer nog, bekijk geen videos en lees geen analyses.

Peace.
Je weet dat cryptoinkomsten belastbaar zijn in Spanje, en dat er ook nog een zak vermogensbelastingen en exit-taksen zijn afhankelijk van de regio...?
 
Je weet dat cryptoinkomsten belastbaar zijn in Spanje, en dat er ook nog een zak vermogensbelastingen en exit-taksen zijn afhankelijk van de regio...?

Een crypto-influencer die voorstelt om in een land te wonen waar hij belastingsfraude pleegt in dat land :p.
 
Terug
Bovenaan