Crypto - Nieuws en algemene discussie

Ik gooi daar ook niet veel in. Ik maak er een sport van om met zo weinig mogelijk mijn klein portefeuilletje te vergroten gewoon voor de fun.
Mijn 91 euro fetch is ondertussen al 126 euro geworden! Das leuk voor de endorfines en minder slecht voor mijn geweten als het weer crashed.
deze gaat ook wel lekker. al x5 sinds november. Wel de helft al verkocht (te vroeg :p)

Zotte run. Ik had voor 325 USDT gekocht op 3 januari @0.65, helft verkocht @1.46 op 29 februari, de overige helft van mijn FET (is pure winst nu) is nog 575 USDT waard :)

Heb een gokje gewaagd en voor 0,3 ETH Pullix gekocht aan +-0,37 enkele uren terug, ze zijn al goed bezig, 0,44 nu.
En heb terug 15K aan cummies gekocht nu ze lager staan, wel rond de 0,16.

Beste voor de alts is dat BTC op deze levels standhoudt.
Iets meer dan de helft verkocht, aangezien ze bijna een 2X gedaan hebben. De rest mag nu blijven staan.
Klote van die fees maar ja, ik heb nu toch , zelfs ondanks de fees 1200 PLX tokens voor niks. Ofwel moont dat nog enorm ofwel is het een scam.

De grote vraag is. Zijn we voorgoed vertrokken of komt er nu een paar maanden consolidatie / pullback rond de halving.
Ik durf nog niet echt te heavy in alts te gaan.
Mijn FET nekeer buitenzwieren denk ik.

Na Paal, ook Pyth gekocht. For the culture.
Alsook een bag JUP. Als SOL gaat runnen, zal JUP ook wel volgen.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan