Sneeuwstorm
Well-known member
Even de maandelijkse grafiek er bijhalen:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Trailing stop sell orderZet een Stoploss en schuif die effenaan mee 10-15% onder de prijs.
't Is door al die stop loss orders + liquidaties dat de markt zo volatiel is natuurlijk. Als iedereen gaat verkopen als de prijs 15% zakt ...Trailing stop sell order
Geen idee of de exchange die jij gebruikt die mogelijkheid heeft. Binance en Kraken alvast wel.
Mensen hebben precies nog trauma's van laatste bear. We hebben nog niet eens ATH verbroken en denken al aan verkopen...
BTC.D is aan zijn top of gaat nog iets hoger, en we moeten nog de hele flow van BTC naar alts zien. Party just getting started.

Mijn Cummies zijn ook aan't moven zie ik. FET ook sterk. Ik denk toch dat er een dikke correctie komt want alle dog/ai/shit-coins zitten te moonen. Crypto fear and greed index staat op 86 extreme greed. Dus dat is het recept voor een dikke crash.
Absoluut. En ik volg je daar in.'t Is door al die stop loss orders + liquidaties dat de markt zo volatiel is natuurlijk. Als iedereen gaat verkopen als de prijs 15% zakt ...
Ik vind dat ook niet de heilige graal, als het dan juist zakt tot uwe limiet kan je op het slechtst mogelijke moment verkopen ook.

Absoluut. En ik volg je daar in.
Maar 't ging er mij om dat het wel handiger is dan zelf een stoploss continu aan te passen (of erger: cancellen en opnieuw ingeven)
Je moet zo'n trail order ook pas in actie laten komen op een prijs waarbij jij er ok mee bent.
Stijgt die verder: top. Dan verkoop je aan een hogere prijs.
Zakt die: ook goed. Dan heb je wat je had ingesteld. Stijgt het nadien verder, dan is het ook zo. Je hoeft uiteraard ook niet alles in 1 keer te verkopen.
Niet dat ik vol in de trailing sell orders zit ofzo hè![]()
Niet zeker, je kan altijd eens proberen met €10 ofzo. Ik weet wel dat ze bij Degiro vrij strikt zijn daarin en dat de rekening op jouw naam moet staan om die toe te kunnen voegen. Bepaalde web banken zoals Revolut bv. aanvaarden ze ook niet.
Dit topic gaat daar rechtevenredig mee.

Zo vroeg. BTC D moet nog droppen, ATH moet nog doorbroken worden en retail moet nog komen.Alles verkocht. Ik ben beginnen kopen eind '22 en dat heeft me toch een mooi rendement opgeleverd.
Nu wachten tot iedereen stopt met erover te praten en dan koop ik wel terug in.
Dit topic gaat daar rechtevenredig mee.
Ik zou liefst nu een periode zien met zijwaartse actie de komende maanden naar de halving toe en na de halving, lijkt mij dat we dan ook hogere prijzen gaan zien dan wanneer we nu verder omhoog gaan schieten.Ik had liever gehad dat de koers elke week met een percent zou stijgen, nu we deze bullrun gezien hebben kan je wel weten dat het komende jaar er nog weinig te beleven zal zijn en er weer een hoop FUD komt.
Same... Moest er toch veel sneller dan verwacht een nieuwe ATH (in USDT) komen, dan zet ik mijn stakings wel onmiddellijk stop, zodat alles liquid is voor altcoin season... Polkadot bijv. is wel klote met een "unbonding period" van 28 dagen. Mijn initieel plan was om alles pas tegen het einde van dit jaar terug liquid te maken door stopzetten stakings, maar met de Bitcoin moves van de voorbije weken en meer upside potential ga ik daar toch van afwijken.Ik zou liefst nu een periode zien met zijwaartse actie de komende maanden naar de halving toe en na de halving, lijkt mij dat we dan ook hogere prijzen gaan zien dan wanneer we nu verder omhoog gaan schieten.