Crypto - Nieuws en algemene discussie

Zonet probeerde ik wat BTC van mijne ledger naar exchange te sturen (binance) en mijn transactie was verdwenen nadat die eerst unconfirmed was. Gelukkig zijn mijn funds niet weg en is er niets verdwenen zo te zien. Nog mensen die dat al gehad hebben?

Het is nog (te) vroeg in de cyclus voor een ATH.
Misschien gaat het nog wat hoger van hier maar we moeten ook niet verschieten als alles dan op een ochtend ineens 20% lager staat.
Rond en net onder de oude ATH gaat er toch veel weerstand zijn, veel mensen gaan daar willen winst nemen denk ik.
De theorie over een "left translated cycle" (waarbij de piek veel vroeger komt in vergelijking met voorgaande cycles) circuleert wel al langer.

Lijkt mij na de pump van vandaag toch ook niet helemaal ondenkbaar meer... Maar niemand heeft een glazen bol en we gaan het zien. :)

Zonet probeerde ik wat BTC van mijne ledger naar exchange te sturen (binance) en mijn transactie was verdwenen nadat die eerst unconfirmed was. Gelukkig zijn mijn funds niet weg en is er niets verdwenen zo te zien. Nog mensen die dat al gehad hebben?
Mogelijk te weinig transaction fees betaald? Is een gok, want heb het zelf nog niet voorgehad.

Zal dan wel een pullback van 30-50 pct moeten worden om invloed te hebben op een hogere ATH. Kleine pullbacks als deze stellen niet veel voor.
Kan je in feite van een pullback spreken als het nog altijd hoger staat dan een dag geleden? Moet ook iets langer duren dan een paar uur.
Die 30% of meer pullback gaat ook langer duren dan één dag. Die short-term traders die denken snel rijk te worden moeten eruit en dan kan het echt omhoog gaan.

He dat is cool.
In euro zijn we de ATH al gepasseerd.

56.6k euro op 10/21/2021 en nu reeds 57.8k euro.
Echter in dollar was de piek toen 68k dollar en nu zitten we nog maar aan 62.9K

Verhouding dollar to euro 0.92 momenteel, ergens rond 10/21/2021 stond die nog 0.85
€59.666 was toch de € ATH in 2021 op Bitstamp?

Kan je in feite van een pullback spreken als het nog altijd hoger staat dan een dag geleden? Moet ook iets langer duren dan een paar uur.
Die 30% of meer pullback gaat ook langer duren dan één dag. Die short-term traders die denken snel rijk te worden moeten eruit en dan kan het echt omhoog gaan.
Ik geloof nog steeds in een mooie correctie naar de halving toe. Iedereen is euforisch en bitcoin kan alleen maar hoger gaan volgens de meesten. Kan echt niet blijven duren zo.

Heb wat cash opzij staan om bij een degelijke correctie bij te kopen. Inkopen bij aanhoudende green candles doe ik niet. If anything, zou je al deeltjes winst kunnen nemen. Verkopen doe je bij green candles, kopen bij rode.

Mijn Cummies zijn ook aan't moven zie ik. FET ook sterk. Ik denk toch dat er een dikke correctie komt want alle dog/ai/shit-coins zitten te moonen. Crypto fear and greed index staat op 86 extreme greed. Dus dat is het recept voor een dikke crash.

We staan mss voor een conflict tussen Rusland en NATO.
Elders liggen massaal mensen te sterven.

Maar bovenal...oh zelfs mijn pepecoin is goed gestegen. :fingerguns_r::hurrr:

Mijn Fetch.ai's ook, gewoon wsl omdat er ai in de naam voorkomt.

We staan mss voor een conflict tussen Rusland en NATO.
Elders liggen massaal mensen te sterven.

Maar bovenal...oh zelfs mijn pepecoin is goed gestegen. :fingerguns_r::hurrr:

Mijn Fetch.ai's ook, gewoon wsl omdat er ai in de naam voorkomt.

Fetch.ai sell the news event. Er zou 5 maart groot nieuws aangekondigd worden dus ik verwacht wel een serieuze pullback tegen dan.

Ik weet niet meer hoeveel ik er juist heb ingestoken , iets tussen 1 en 1,5 BNB, dus hopen dat ze 2 BNB waard zijn ooit
Denk dat ze nu iets van een 75 euro waard zijn dus het is nog een lange weg te gaan :)

Mijn plan is om ergens in deze piek te verkopen en dan mij wat terug te trekken uit de crypto-markt (en eventueel bij de volgende crash terug DCA te beginnen)
Wel benieuw op welk punt ik het idee ga hebben "ja, dit is hoog genoeg voor mij" :D

Zet een Stoploss en schuif die effenaan mee 10-15% onder de prijs.
Zo ben ik het toch aan het doen momenteel :)

@Retired vergeet XRP niet
@nls- zou een overschrijving van pakweg bitvavo naar degiro lukken in? Zou maak ik best een tussenstopje via mijn zichtrekening?

Ben erin gestapt begin november 2023 (DCA in). Portfolio van nu 34 coins waarvan de grootste: BTC (23,4%), ETH (16,7%), SOL (4,5%), LINK (4,1%), IMX (3,6%), RNDR (3,1%), AKT (3,1%), BEAM (2,8%), SUPER (2,7%) en ADA (2,6%). Grootste stijgers in GameFi en AI sector.

Momenteel 54,44% (ongerealiseerde) winst. Nog cash klaar staan om eventuele dips bij te kopen (gisteren bv. wat extra TIA, MANTA en voor het eerst NEAR gekocht). Gezien de buy pressure van de ETFs kan het wel eens een Super Cycle worden en geen Left Translated Cycle. De echte FOMO van retail moet nog beginnen zo lijkt het (althans op basis van media-aandacht en social media traffic).

Vanaf enkele maanden na de halving begint de DCA out. Behalve voor BTC dan, waarvan ik denk ik nooit alles verkoop.

Terug
Bovenaan