Sneeuwstorm
Well-known member
En dan uzelf voor de kop willen slaan als het enkele dagen later 20% lager staat en ge geen profits gepakt hebt.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor zover ik weet wel, want ik moet er geld naar overschrijven met mijn naam als account holder, heb een heel proces moeten doorlopen en ik kan er mijn loon op laten storten. Ze hebben idd geen stable, het zijn gewoon euro's op een bankrekening. Het voordeel is dat zij geen vragen gaan stellen als je cryptowinsten omzet naar euros gewoon "omdat het crypto is". Betaalkaart is wel nog in de maak.Ben je daar zelf ook de volledige eigenaar van die rekening, kan je ook gewoon een overschrijving doen vanaf die rekening naar een andere IBAN? Op de site lijkt het dat ze geen eigen stable hebben en een conversie doen van je crypto als je geld wilt versturen (en de daarbijhorende swap fees natuurlijk)?
Er staat in Antwerpen een Spyder RS voor maar 3,5 BTC te koop he!Also me
![]()
Er staat in Antwerpen een Spyder RS voor maar 3,5 BTC te koop he!

50% van de posters hier holden gewoon weer tot de bull van 2029 ofzoEn dan uzelf voor de kop willen slaan als het enkele dagen later 20% lager staat en ge geen profits gepakt hebt.
Ik heb enkel ETH, BTC & ADA. En vooral in ETH dan. Voor BTC wel spijt dat ik maar zo weinig in heb.
Hoe zit het met ADA tegenwoordig? Iets van te verwachten long term of zet ik die best over naar BTC?
COTI nog nooit van gehoord, what this?Minimal return met ADA. Beter in COTI steken.
Zij hebben Djed, een stablecoin voor ADA ontwikkeld. Zij worden nu een L2 op ETH met een unieke technologie genaamd ‘Garbeled circuits’. Dat zou 10x sneller zijn dan hun Zk concurrentie. Zij hebben ook een juicy roadmap voor dit jaar dat hype zou genereren zoals ADA dat in 2021 heeft gedaan. De narrative is dat de TVL nog zeer laag is vs andere L2’s + garbeled circuits + sneller + roadmap + PPN name release.COTI nog nooit van gehoord, what this?
Als Cumrocket begint te knallen is het de moment
Ik had daar eens een BNB ingestoken, hoop toch mijnen BNB te recoveren minstens![]()

Thanks.Zij hebben Djed, een stablecoin voor ADA ontwikkeld. Zij worden nu een L2 op ETH met een unieke technologie genaamd ‘Garbeled circuits’. Dat zou 10x sneller zijn dan hun Zk concurrentie. Zij hebben ook een juicy roadmap voor dit jaar dat hype zou genereren zoals ADA dat in 2021 heeft gedaan. De narrative is dat de TVL nog zeer laag is vs andere L2’s + garbeled circuits + sneller + roadmap + PPN name release.
Dit is ook een mooitje.Ik zou gaan voor coins die nog niet gepumpt zijn, maar mooie fundamentals hebben. Ik zit zelf in GET protocol. Ze doen aan NFT ticketing. Werken ook met Vlaamse artiesten als Alex Agnew. Verzorgen de ticketing in de Ziggo Dome. Hebben voor de Formule 1 in Zandvoort ticket collectibles gedaan. Enz...
Er komt binnenkort een rebrand aan met een grote crypto marketing push. Een no brainer aan een marketcap van minder dan 20 miljoen $ imo. Wel enkel via Uniswap te verkrijgen dus niet zo gemakkelijk te kopen. Maar er wordt gehint dat er een grote exchange binnenkort komt.
Zal dan wel een pullback van 30-50 pct moeten worden om invloed te hebben op een hogere ATH. Kleine pullbacks als deze stellen niet veel voor.Dit soort pull backs, in combinatie met korte consolidatie periodes, helpen om een hogere ATH te realiseren.