Crypto - Nieuws en algemene discussie

Ben je daar zelf ook de volledige eigenaar van die rekening, kan je ook gewoon een overschrijving doen vanaf die rekening naar een andere IBAN? Op de site lijkt het dat ze geen eigen stable hebben en een conversie doen van je crypto als je geld wilt versturen (en de daarbijhorende swap fees natuurlijk)?
Voor zover ik weet wel, want ik moet er geld naar overschrijven met mijn naam als account holder, heb een heel proces moeten doorlopen en ik kan er mijn loon op laten storten. Ze hebben idd geen stable, het zijn gewoon euro's op een bankrekening. Het voordeel is dat zij geen vragen gaan stellen als je cryptowinsten omzet naar euros gewoon "omdat het crypto is". Betaalkaart is wel nog in de maak.

Also me

GFLUKc6bwAAZiQo
Er staat in Antwerpen een Spyder RS voor maar 3,5 BTC te koop he!

Ik voelde mij gelijkaardig toen we van $900 naar $2700 gingen, elk moment zou de crash komen en een nieuwe bearmarket geboren worden. Uiteindelijk bleef het doorstijgen tot $20.000 voordat die crash er kwam.

Mijn enige advies, stick to your plan :)

Ik heb enkel ETH, BTC & ADA. En vooral in ETH dan. Voor BTC wel spijt dat ik maar zo weinig in heb.
Hoe zit het met ADA tegenwoordig? Iets van te verwachten long term of zet ik die best over naar BTC?

COTI nog nooit van gehoord, what this?
Zij hebben Djed, een stablecoin voor ADA ontwikkeld. Zij worden nu een L2 op ETH met een unieke technologie genaamd ‘Garbeled circuits’. Dat zou 10x sneller zijn dan hun Zk concurrentie. Zij hebben ook een juicy roadmap voor dit jaar dat hype zou genereren zoals ADA dat in 2021 heeft gedaan. De narrative is dat de TVL nog zeer laag is vs andere L2’s + garbeled circuits + sneller + roadmap + PPN name release.

Zij hebben Djed, een stablecoin voor ADA ontwikkeld. Zij worden nu een L2 op ETH met een unieke technologie genaamd ‘Garbeled circuits’. Dat zou 10x sneller zijn dan hun Zk concurrentie. Zij hebben ook een juicy roadmap voor dit jaar dat hype zou genereren zoals ADA dat in 2021 heeft gedaan. De narrative is dat de TVL nog zeer laag is vs andere L2’s + garbeled circuits + sneller + roadmap + PPN name release.
Thanks.
Wel al een recente boom gehad precies

Ik zou gaan voor coins die nog niet gepumpt zijn, maar mooie fundamentals hebben. Ik zit zelf in GET protocol. Ze doen aan NFT ticketing. Werken ook met Vlaamse artiesten als Alex Agnew. Verzorgen de ticketing in de Ziggo Dome. Hebben voor de Formule 1 in Zandvoort ticket collectibles gedaan. Enz...

Er komt binnenkort een rebrand aan met een grote crypto marketing push. Een no brainer aan een marketcap van minder dan 20 miljoen $ imo. Wel enkel via Uniswap te verkrijgen dus niet zo gemakkelijk te kopen. Maar er wordt gehint dat er een grote exchange binnenkort komt.

He dat is cool.
In euro zijn we de ATH al gepasseerd.

56.6k euro op 10/21/2021 en nu reeds 57.8k euro.
Echter in dollar was de piek toen 68k dollar en nu zitten we nog maar aan 62.9K

Verhouding dollar to euro 0.92 momenteel, ergens rond 10/21/2021 stond die nog 0.85

Ik zou gaan voor coins die nog niet gepumpt zijn, maar mooie fundamentals hebben. Ik zit zelf in GET protocol. Ze doen aan NFT ticketing. Werken ook met Vlaamse artiesten als Alex Agnew. Verzorgen de ticketing in de Ziggo Dome. Hebben voor de Formule 1 in Zandvoort ticket collectibles gedaan. Enz...

Er komt binnenkort een rebrand aan met een grote crypto marketing push. Een no brainer aan een marketcap van minder dan 20 miljoen $ imo. Wel enkel via Uniswap te verkrijgen dus niet zo gemakkelijk te kopen. Maar er wordt gehint dat er een grote exchange binnenkort komt.
Dit is ook een mooitje.

rNFT. NFT's die gelinkt zijn aan RWA.

Terug
Bovenaan