Crypto - Nieuws en algemene discussie

Maar dan nog, dan gaat niemand zijn verlies hier komen posten hoor :)

soit, terug on topic! en iedereen is welkom !!

De meeste hier zitten er al wel lang genoeg in dat verlies onmogelijk is haha.

Ikzelf zit er denk ik 6 jaar in en heb ooit -95% verlies, gewoon niets mee gedaan en ondertussen staat dat al weer 10k in de plus zoveel jaar later :rofl:

Hoe een aandeel zoals Nvidia met meer dan 1000 miljard market cap kan 15% stijgen op een dag is in feite nog zotter.

Uiteindelijk om de prijs met 10% te doen stijgen moet er niet 10% van de market cap gekocht worden, maar een fractie daarvan is nodig.
gewoon geen sellers en de prijs gaat idd naar boven. Maar toch... tis toch gene kleine omzet :p 25 miljard daily volume.

Prijs hangt in feite af van hoeveel BTC er op de markt staat (exchanges). Weinig supply op exchanges en dan kan de prijs gemakkelijk omhoog gaan.

Aan het sentiment hier (en overal) te voelen komt er echt wel een grotere correctie aan zeer binnenkort. 😁
Vooral de "this time it's different" heb ik iets te vaak gehoord de afgelopen tijd. :p

Aan het sentiment hier (en overal) te voelen komt er echt wel een grotere correctie aan zeer binnenkort. 😁
Vooral de "this time it's different" heb ik iets te vaak gehoord de afgelopen tijd. :p
Akkoord, maar een grote correctie zoals de "covid crash" in 2020 voor de halving verwacht ik toch niet meer hoor. Misschien nog een drop richting 40k usd in het allerbeste geval.

Deze nacht zelfs 57k usd getikt. 😮

30% correcties zijn in feite normaal voor BTC, dus dat zou 40K zijn vanaf 57K
Geen garantie dat dat gaat gebeuren maar het is zeker mogelijk.
Het is nog (te) vroeg in de cyclus voor een ATH.
Misschien gaat het nog wat hoger van hier maar we moeten ook niet verschieten als alles dan op een ochtend ineens 20% lager staat.
Rond en net onder de oude ATH gaat er toch veel weerstand zijn, veel mensen gaan daar willen winst nemen denk ik.

Laatst bewerkt:
Grappig dat mensen nog steeds de prijsbewegingen van crypto/BTC denken te kunnen voorspellen.

Volgens de “experts” type planB met al hun complexe modelletjes (kwakzalverij) moesten we al lang in de 1xx K USD zitten. Hoe is dat uitgedraaid…
Feit is: niemand weet wat er gaat gebeuren.

Grappig dat mensen nog steeds de prijsbewegingen van crypto/BTC denken te kunnen voorspellen.

Volgens de “experts” type planB met al hun complexe modelletjes (kwakzalverij) moesten we al lang in de 1xx K USD zitten. Hoe is dat uitgedraaid…
Feit is: niemand weet wat er gaat gebeuren.
Het is wel algemeen geweten dat een markt niet in een rechte lijn omhoog kan blijven gaan zonder degelijke correctie. En dat is wel wat BTC aan het doen is momenteel, dus een correctie is overdue. Dat is niet voorspellen imo.

Het is wel algemeen geweten dat een markt niet in een rechte lijn omhoog kan blijven gaan zonder degelijke correctie. En dat is wel wat BTC aan het doen is momenteel, dus een correctie is overdue. Dat is niet voorspellen imo.
Het moeilijke is dat die correctie van 90k naar 60k kan zijn natuurlijk :p

Het moeilijke is dat die correctie van 90k naar 60k kan zijn natuurlijk :p
Dit dus. Nu verkopen want "er komt een correctie aan" is gewoon dom, want er is geen enkele regel dat die correctie ervoor zorgt dat de prijs onder de prijs van vandaag ligt. Je kan de markt niet timen, dus het heeft ook geen zin om dat te doen. De enige goede moment om te verkopen is de moment waarop je zegt "oké, ik heb genoeg rendement gehaald" (of "ik heb genoeg geld verloren")

Voor mij is de Bitcoin dominance de indicator om te verkopen. Wanneer die crasht en double/tripple bottom doet is het verkooptijd.

Als je ziet dat alle shitcoins en dinocoins beginnen te pumpen dan is't zeker de moment om te verkopen.

De vraag is wat het effect van ETF's gaat zijn op dit alles, want met ETF's wordt er wel bitcoin gekocht maar dat geld vloeit niet noodzakelijk naar alts.

Als je ziet dat alle shitcoins en dinocoins beginnen te pumpen dan is't zeker de moment om te verkopen.

De vraag is wat het effect van ETF's gaat zijn op dit alles, want met ETF's wordt er wel bitcoin gekocht maar dat geld vloeit niet noodzakelijk naar alts.
de PEPE's en WIFS zijn wel aan het pumpen vandaag.

Ik begin bang te worden

Graag advies voor een kameraad zijn vader. Deze heeft in de vorige bullrun voor 120k bitcoin en ethereum gekocht rechtstreeks gekocht via Binance met een KBC-kaart. Ondertussen is zijn Binance wallet nog maar 60k en wil zijn vader door het negatieve nieuws er vanaf en dit terug hebben.
Ik hoop dat hij hier niet mee doorgegaan is? T.o.v. uw bericht juni 2023 is Btc verdubbeld en ook Eth bijna verdubbeld. Hij had zijn 120k dus ondertussen bijna terug...

Ik dacht gelezen te hebben dat 5 percent van de huidige MC van BTC door de ETF komt.
Als ge kijkt naar Total 3 zitten we nog ver van break in ATH.

Terug
Bovenaan