Crypto - Nieuws en algemene discussie

PlanB zijn modelletjes zijn al jaren debunked toch? Pure kwakzalverij.

Anyway, ik blijf zoals gewoonlijk bijhouden. Sinds 2021 er niet meer aan geweest. We zien binnen een paar jaar wel waar we staan. Psychologisch is het natuurlijk wel fijn om de bedragen weer wat te zien aandikken het voorbije jaar.

Huidige samenstelling port: 73% BTC, 25% ETH en restjes in XRP, LTC en BCH.
Zijn voorspelling van $100k in de vorige bull run idd, maar dat staat volledig los van die grafiek hierboven :p. Model zelf trackt nog altijd behoorlijk goed hoor.

Voor ETH was/is Pendle wel een aanrader met hun fixed yield, heb paar weken geleden m'n ETH gestaked op ~36% fixed APY :D.

Zijn er nog mensen die moeite hebben om geld af te halen van Binance.
Ik had in het verleden verschillende keren geld gestort zonder problemen.
Ik wil geld afhalen, ik word naar mijn bank doorverwezen. Daar moet er eerst een verficatie gebeuren van mijn rekening. In mijn bank app geef ik toestemming aan Binance.
Om het sneller te laten gaan, wordt er gevraagd om geld te storten op Binance. Ik heb gewoon 1€ overgeschreven, ik wacht nog altijd op Binance.
Bij de van Binance kan ik zien dat er geld gaat gestort worden, maar daarnaast staat er een melding met 'processing'.
Nog mensen die hier last mee hebben of een tip hebben?

Kraken de eerste exchange waar je binnenkort je eigen wallets zal moeten verifiëren, de rest zal waarschijnlijk snel volgen.

Bummer
Ik zag het eerder al voorbijkomen op crypto YT channels, maar is enkel in de UK voorlopig. Van zodra ze me dat vragen, ben ik weg.
Niemand heeft zaken met mijn cold wallets. Dat is zoals je zou moeten aangeven aan de overheid of je goud hebt en waar je dat bewaart. It defeats the purpose.

Zijn er nog mensen die moeite hebben om geld af te halen van Binance.
Ik had in het verleden verschillende keren geld gestort zonder problemen.
Ik wil geld afhalen, ik word naar mijn bank doorverwezen. Daar moet er eerst een verficatie gebeuren van mijn rekening. In mijn bank app geef ik toestemming aan Binance.
Om het sneller te laten gaan, wordt er gevraagd om geld te storten op Binance. Ik heb gewoon 1€ overgeschreven, ik wacht nog altijd op Binance.
Bij de van Binance kan ik zien dat er geld gaat gestort worden, maar daarnaast staat er een melding met 'processing'.
Nog mensen die hier last mee hebben of een tip hebben?
Ik zet alles over naar Coinbase en laat het via hun overschrijven naar mijn rekening. Binnen een paar seconden staat het geld er al op.
Verificatie zal ook wel vereist zijn de eerste keer dat je via hun laat uitbetalen.

Ik heb gisteren een bericht gekregen dat de storting is mislukt. Ik heb terug geld gestort, deze keer wel 10€. Ik wacht nog op bericht van Binance.
@Kingsman : Hoeveel fee betaal je wanneer je geld van Binance naar Coinbase overschrijft?

Ik heb gisteren een bericht gekregen dat de storting is mislukt. Ik heb terug geld gestort, deze keer wel 10€. Ik wacht nog op bericht van Binance.
@Kingsman : Hoeveel fee betaal je wanneer je geld van Binance naar Coinbase overschrijft?
Vermoedelijk in crypto met lage withdrawal fee ;)

Recent nog USDC overgezet om te gebruiken voor betalingen met de Coinbase card. Fee is 1 dollar. Da's te verwaarlozen. Tenzij je bv maar 5 dollar overzet natuurlijk :unsure:

Als ik je goed begrijp moet ik mijn fiat eerst naar xlm omzetten en van daar overzetten naar Coinbase.
Heb dit eigenlijk nog nooit gedaan. Aan alles is er een eerste keer zeker.
Bedankt voor de hulp.

Als ik je goed begrijp moet ik mijn fiat eerst naar xlm omzetten en van daar overzetten naar Coinbase.
Heb dit eigenlijk nog nooit gedaan. Aan alles is er een eerste keer zeker.
Bedankt voor de hulp.
Dat heb je inderdaad goed begrepen. Dan op Coinbase naar EUR omzetten en dan overschrijven. :thumb:

Hoeveel procent van jullie portfolio zit eigenlijk in crypto? Zondag zat 95% van mijn portfolio in crypto en 5% in cash. Omdat zo'n hoge allocatie aan crypto uitermate riskant is, heb ik alles verkocht met het doel om iets traditioneler te gaan beleggen (aandelen). Maar helaas niet op het meest optimale moment want nu 2 dagen later +30%.

Hebben de meer ervaren crypto beleggers hier dat vaker meegemaakt? Welk percentage was jullie record?

Hoeveel procent van jullie portfolio zit eigenlijk in crypto? Zondag zat 95% van mijn portfolio in crypto en 5% in cash. Omdat zo'n hoge allocatie aan crypto uitermate riskant is, heb ik alles verkocht met het doel om iets traditioneler te gaan beleggen (aandelen). Maar helaas niet op het meest optimale moment want nu 2 dagen later +30%.

Hebben de meer ervaren crypto beleggers hier dat vaker meegemaakt? Welk percentage was jullie record?
nice try fiscus! :thumb:

nice try fiscus! :thumb:
Was een serieuze vraag, maar oké. Na 1 dag was het +20%, na 2 dagen +30%. Had dat nog niet eerder meegemaakt.

Op zich maakt het niet zoveel uit. Het wringt een beetje, maar voor hetzelfde geld was het nu -40%. Ik ben al blij dat ik nu break-even ben na een fiasco in 2018.

Ik ging toen all-in in 1 project die -100% is gegaan. Nochtans was het wel een veelbelovend project: je kon investeren in muziekrechten via ISO's (initial song offerings). Ze hadden in 2019 een MVP, een app waar zelfs een song van Kanye West op heeft gestaan en waar je in kon investeren. 1 van de oprichters was een veteraan in de muziekindustrie en had dus connecties om aan een song van West te kunnen geraken. Uiteindelijk 2.4k verloren met dit project. Hun website is ondertussen offline. Maar je vind nog wat sporen van hun terug. Naam: VEZT.

Nu, afgelopen zondag heb ik die 2.4k kunnen recupereren. Had een extra 2.8k erbij kunnen pakken als ik mijn positie in een specifieke crypto 2 dagen langer had laten staan. Volgens mij is de markt nu te overheated om nog terug in te stappen. Voorlopig laat ik dus crypto voor wat het is en wacht ik tot de volgende bear market om maximaal 10% van mijn portfolio daaraan te alloceren. Veel plezier dus in cryptoland, forumleden. Ciaokes Bykes.

Is het ook mogelijk om al mijn binance crypto coins over te zetten naar coinbase, zonder dat ik alles eerst naar euro of xlm moet overzetten?
Zolang je een wallet voor die coin hebt op Coinbase: ja.
Over welke crypto gaat het? Als het een kleinere altcoin is ga je eerst moeten traden naar iets wat Coinbase wel heeft om het dan over te zetten.

Ik stort ook van mijn rekening naar Coinbase om dan om te zetten naar XLM en zo naar andere exchanges te gaan en omgekeerd. Voor de rest vind ik Coinbase persoonlijk duur qua fees.

Zij gaan een (community) public sale hebben op 7 maart @ coinlist.co
Waarschijnlijk gaan ze whitelisting gebruiken, dus als ge uw wallet whitelisted wilt hebben best hun Discord joinen.

Ander project waar ik nog naar kijk is AITECH

Zij gaan een (community) public sale hebben op 7 maart @ coinlist.co
Waarschijnlijk gaan ze whitelisting gebruiken, dus als ge uw wallet whitelisted wilt hebben best hun Discord joinen.

Ander project waar ik nog naar kijk is AITECH
Onmogelijk om nog het bos door de bomen te zien met al die AI-tokens.

Die masa lijkt wel iets, maar meteen al 125mio bij die sale is gigantisch

Terug
Bovenaan