Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had meegekocht, wou nog bijkopen maar per ongeluk een sell offer gemaakt. Pas gezien als het al verkocht was. Gaat het nu plots +1$ in een nachtje.TAO is echt een machine die blijft gaan. +160% deze maand. Ook mijn very early COMAI call van enkele weken geleden begint te vlammen.

Serieuze rookie mistake. Nu, MC is nog altijd heel laag. Zit nog veel upside inIk had meegekocht, wou nog bijkopen maar per ongeluk een sell offer gemaakt. Pas gezien als het al verkocht was. Gaat het nu plots +1$ in een nachtje.
Het zit mij niet mee..![]()
Haha I know. Tijdens wat andere taken vlug wat willen bijkopen. Geen idee hoe ik het voor elkaar gekregen heb.Serieuze rookie mistake. Nu, MC is nog altijd heel laag. Zit nog veel upside in
3.5 bil MC 'heel laag'? lol. Voor een alt is dat al heel veel. In peak 2021 bullrun stond ge daarmee al in de top 50 ranking.Serieuze rookie mistake. Nu, MC is nog altijd heel laag. Zit nog veel upside in
Niet zomaar een alt he3.5 bil MC 'heel laag'? lol. Voor een alt is dat al heel veel. In peak 2021 bullrun stond ge daarmee al in de top 50 ranking.
Nog upside? zeker. Is dat het nog waard meh.
. Ik zie TAO nog gemakkelijk x2-x5 gaan.Hoe is die op uw radar gekomen?Ik had ook van COMAI een x-aantal gekocht aan 1$.
Ik begin toch wat hoogtevrees te hebben, ik kan het bijna niet geloven hoe hoog die MC al is voor een quasi onbekende coin.
Ik denk dat jij het hier een tijd terug gezet hebtHoe is die op uw radar gekomen?

Ik hoop dat er snel een dump aankomt van btc, want als we zo blijven gaan geloof ik niet dat we een hoge ATH gaan hebben deze cycle.
Het gaat iets te hard terwijl we nog niet eens na de halving zijn.
lolGeen zorgen de bear staat al om de hoek te kijken
Waren die van van 25k en 31.5k nog niet voldoende bevestiging?Portfolio +20% op de weekly. It's that time again?
En dan zit ik nog steeds grotendeels in cash (+50%)
Nog even de weekly close afwachten, maar indien >50k ga ik toch nog wat cash splashen denk ik![]()

20 percent is niets, normaal zie je drops van 30-40 percent. Ik vermoed dat we naar de halving toe gaan corrigeren, anders zie ik deze cycle echt niet rooskleurig in... We gaan veel te snel veel te hard. En dat zeg ik niet omdat ik er niet voldoende inzit, want heb mijn bags al lang gevuld toen we nog veel lager zaten. Maar deze rally is gewoon niet houdbaar.Drop van de vorige top was -20%, denk niet dat we snel lager zullen gaan vooraleer we een deel hoger zitten hoor.
Ik hoop dat er snel een dump aankomt van btc, want als we zo blijven gaan geloof ik niet dat we een hoge ATH gaan hebben deze cycle.
Het gaat iets te hard terwijl we nog niet eens na de halving zijn.
. Er is idd steeds een mooie stijging voor de halving, maar het gaat pas echt parabolisch enkele weken na de halving. Had eens een grafiek van PlanB ivm. buys/sells aan de hand van periodes voor en na de halvings, vond ik wel interessant. Zie hieronder voor de afgelopen cycles, groen is ongeveer 6 maanden voor de halving (beste moment voor buys), blauw is de halving zelf en rood is 18 maanden na de halving (beste moment voor sells):