Crypto - Nieuws en algemene discussie

Omgezet naar XLM (lage transferfee) en zo naar andere exchange getransfereerd.
Was ook maar heel weinig dat daar nog stond ;)
Geen idee of je nog kan transfereren momenteel... Ze hebben wel tijdig geïnformeerd.

neen, enkel overschrijven is nog mogelijk, heb nu via een chat aanvraag gedaan hiervoor.

Had daar niet direct nog mail van gekregen, ofwel zat dit in spam.

Mijn kraken account is gehackt :-( Wellicht op een verkeerde link geklikt in de rapte op mijn werk. Denk dat er iets van een 3000 euro opstond ... Gelukkig had ik verder nog niks van BTC er naar gemoved. Ik dacht vlug een beetje BTC om te zetten naar cash nu met de recente pump.

Hopelijk hebben ze niks kunnen withdrawen en enkel een paar trades kunnen doen. Ik vrees ervoor.

Mijn kraken account is gehackt :-( Wellicht op een verkeerde link geklikt in de rapte op mijn werk. Denk dat er iets van een 3000 euro opstond ... Gelukkig had ik verder nog niks van BTC er naar gemoved. Ik dacht vlug een beetje BTC om te zetten naar cash nu met de recente pump.

Hopelijk hebben ze niks kunnen withdrawen en enkel een paar trades kunnen doen. Ik vrees ervoor.
Ow shit dat is wel balen

Op welke link heb je dan wel geklikt? Foute url ofzo?

Ow shit dat is wel balen

Op welke link heb je dan wel geklikt? Foute url ofzo?
Waarschijnlijk via een advertisement op bing, zoek je naar kraken dan krijg je 2 scam sites te zien.

Ik zal ondertussen eens kijken voor een andere exchange, misschien Bitvavo. Binance heb ik ook een account maar ik weet niet of je daar nog kan euro's afhalen, ik vertrouw het niet helemaal gezien dat recente proces en zo. En hun creditcard werkt binnenkort niet meer.

Geen 2FA?

Damn man, dat is echt geen prettig nieuws. Hopelijk is de 3000 niets iets wat je volledig eruit haalt.
Account al terug?
Nog niet, ik heb het wel gemeld, moest dan een formulier invullen met al mijn gegevens , welke coins ik had, recente transacties etc. Dus hopelijk komt het in orde.

Ik veronderstel dat, als ze zouden iets withdrawen, dat ik zou een mail krijgen daarvan, maar geen mail gezien. Natuurlijk als ze mijn mailadres zouden aangepast hebben in mijn account dan is het nog steeds mogelijk.

Ik heb https://comswap.io/ gebruikt.

1) USDT op Metamask naar comswap gestuurd
2) COM gekocht (OTC trade)
3) COM overgezet naar eigen wallet (kan hier met eigen keys: https://comwallet.io)

FYI - Dit zijn very high risk / high reward trades, doe dus je eigen research en zorg dat je comfortabel bent met deze bet. Ik heb het bv met realized profits gedaan van andere tokens.
Ik zie dit trouwens nog niet op Coinmarketcap staan bijvoorbeeld (er staan wel een COM maar is niet deze)?
Is dit door de jonge leeftijd van deze coin (of zeg ik dit verkeerd en is dit een token die een ander netwerk gebruikt)?

En fees op USDT zijn duur man!!
100 USDT moven kost 14 USDT. Van aankoopbroker naar Metamask 14 USDT, van Metamask naar Comswap terug 14 USDT. Zo gaat het rendement wel snel naar beneden :p

Laatst bewerkt:
Nog niet, ik heb het wel gemeld, moest dan een formulier invullen met al mijn gegevens , welke coins ik had, recente transacties etc. Dus hopelijk komt het in orde.

Ik veronderstel dat, als ze zouden iets withdrawen, dat ik zou een mail krijgen daarvan, maar geen mail gezien. Natuurlijk als ze mijn mailadres zouden aangepast hebben in mijn account dan is het nog steeds mogelijk.
Is dat meestal zo niet dat je na de wijzging van een 2fa of dergelijke er een cooldown periode is voor the withdrawen? Hopelijk nog op tijd!

Waarschijnlijk via een advertisement op bing, zoek je naar kraken dan krijg je 2 scam sites te zien.

Ik zal ondertussen eens kijken voor een andere exchange, misschien Bitvavo. Binance heb ik ook een account maar ik weet niet of je daar nog kan euro's afhalen, ik vertrouw het niet helemaal gezien dat recente proces en zo. En hun creditcard werkt binnenkort niet meer.
Best altijd gewoon de URL intikken ipv via Google, Bing, ... te gaan. Of de URL in je favorieten zetten. Zo kan je alleszins niet op de foute website terecht komen.

Hopelijk niks kwijt!

Geen mail gehad? Vreemd, ik heb daar een stuk of 10 mails van gehad om dat te melden...
Even check gedaan in mailbox, neen, verder geen mails van gehad buiten de mail van maandag dat trading suspended is en dat ik nog een tegoed heb staan van X Dollar.

Heb via bittrexglobal.zendesk nu toch support ticket kunnen aanmaken deze morgen, nog geen antwoord op gehad.

edit: vandaag supportticket geupdate, data voor banktransfer is aangepast, geld kan overgeschreven worden, allemaal opgelost dus!

Laatst bewerkt:
Ik zie dit trouwens nog niet op Coinmarketcap staan bijvoorbeeld (er staan wel een COM maar is niet deze)?
Is dit door de jonge leeftijd van deze coin (of zeg ik dit verkeerd en is dit een token die een ander netwerk gebruikt)?

En fees op USDT zijn duur man!!
100 USDT moven kost 14 USDT. Van aankoopbroker naar Metamask 14 USDT, van Metamask naar Comswap terug 14 USDT. Zo gaat het rendement wel snel naar beneden :p
Is dat het Ethereum netwerk dat je gebruikt? Dat is altijd vrij duur.

Is dat het Ethereum netwerk dat je gebruikt? Dat is altijd vrij duur.
Yep, main ethereum netwerk (verplicht).
En dan eerst het contract approven (met fees) om het dan te depositen (met fees).

En idd heel high risk. Is nog zeer jong. Maar goeie kans lijkt mij met geld wat ik kan missen.
Credits aan Faun hoor, had er nog nooit van gehoord.

Even check gedaan in mailbox, neen, verder geen mails van gehad buiten de mail van maandag dat trading suspended is en dat ik nog een tegoed heb staan van X Dollar.

Heb via bittrexglobal.zendesk nu toch support ticket kunnen aanmaken deze morgen, nog geen antwoord op gehad.
Vandaag stond deze er plots terug bij.
Dat deel (usdt) heb ik dan maar snel naar coinbase getransfereerd :).

Nu nog even wachten voor het gewone geld dat er nog opstond om dat over te zetten, op supporticket komt niet direct veel reactie helaas.

Terug
Bovenaan