Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maxi tower met daarin 2 RTX kaarten, dus het vermoeden is idd ETH miner.Wat heb je ontmanteld in een van uw server lokalen? Een ethereum miner met 6x GPU's? Dat is materiaal van duizenden euros dat gaat niemand zelf daar zetten met als risico dat het aangeslagen of gepikt wordt? Zou je denken?
Ik zou denken dat als je dat doet dat je dit doet op bestaande servers, via software. Dan moet ge niet eens die ruimte binnen gaan. Veel bedrijven hebben hopen ongebruikte CPU of GPU resources draaien op "failover" servers die daar niks staan te doen. Ik zou juist die gebruiken.
Hou ons op de hoogte want dit is inderdaad een leuk verhaal hehe

Hoeveel kilowatt verbruik je per dag?Ik ben zelf ETH aan het minen nu, zodat mijn RTX 3070 toch nog iets doet wanneer ik niet aan het gamen ben![]()
kdenk dat het ervan afhangt of zijn ma de electriciteitsfactuur betaaltEn welke opbrengst denk je te hebben?

Uiteindelijk kost verwarmen ook geld, dus die warmte-energie van die PC gaat niet verloren. In de zomer is het een ander verhaal natuurlijk. Zolang ik een terugdraaiende teller heb is het dan niet zo interessant om te zitten minen, om dan ook nog eens de airco te moeten aanzetten om de overtollige warmte weg te krijgen.Ik ben nog maar net begonnen. Het zal 200W zijn per uur ongeveer om mijn PC te laten aanstaan, denk ik. Pakt 5 KWh dus.

Nuttige link!BTC in balansen van bedrijven https://bitcointreasuries.org/
Leuke profielfoto
ik doe mee.Hier een 3080 (verbruik 200 watt) incl PC is dit in totaal 300 watt. Een kaart clock je terug tijdens het minen. Enkel mem draait vol.200 Watt voor een PC mét een 100% loaded 3070 ? Kzou daar toch 350 watt van maken![]()
Der zouden daar lijfstraffen op moeten staan, tis verwarrend wie wie isLeuke profielfotoik doe mee.

Hier een 3080 (verbruik 200 watt) incl PC is dit in totaal 300 watt. Een kaart clock je terug tijdens het minen. Enkel mem draait vol.
Na elektriciteitskosten (+-0.24€/kwh) nog steeds redelijk wat winst.
220W. Ik heb mijn kaart gedownclockt, blijkbaar maken core clocks niet zo veel uit, geheugensnelheid wel. Dus ik heb de core speed underclockt, memory overclockt en de power limit verlaagd, en daarmee verbruikt de kaart zelf maar een 130W, dat voor +-60Mh/s. Het gekke is dat mijn kaart veel warmer wordt wanneer ik aan het gamen ben, wellicht gebruikt hij voor mining die RT cores en zo niet. 64°C zit eigenlijk wel goed qua temperatuur.200 Watt voor een PC mét een 100% loaded 3070 ? Kzou daar toch 350 watt van maken![]()
Had er nochtans mijn nickname aan toegevoegd. Maar goed, heb een andere kleur genomen nuDer zouden daar lijfstraffen op moeten staan, tis verwarrend wie wie is![]()

Heb het hier voor de test ook eens geïnstalleerd.220W. Ik heb mijn kaart gedownclockt, blijkbaar maken core clocks niet zo veel uit, geheugensnelheid wel. Dus ik heb de core speed underclockt, memory overclockt en de power limit verlaagd, en daarmee verbruikt de kaart zelf maar een 130W, dat voor +-60Mh/s. Het gekke is dat mijn kaart veel warmer wordt wanneer ik aan het gamen ben, wellicht gebruikt hij voor mining die RT cores en zo niet. 64°C zit eigenlijk wel goed qua temperatuur.