SKL, hallo'kes
Een gans jaar aub.
Het lijkt echt 2017 all over again. Hoe lang gaat dit nog blijven duren?
Een gans jaar aub.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het lijkt echt 2017 all over again. Hoe lang gaat dit nog blijven duren?
Als het verleden een indicator zou zijn gaan we nu stilaan pas aan het interessante gedeelte beginnenHet lijkt echt 2017 all over again. Hoe lang gaat dit nog blijven duren?

Care.Het lijkt echt 2017 all over again. Hoe lang gaat dit nog blijven duren?

Al die arme zielen die in 2017 gekocht hebben.Het lijkt echt 2017 all over again. Hoe lang gaat dit nog blijven duren?

Haha idd. Al die shitcoins die blijven stijgen..Het lijkt echt 2017 all over again. Hoe lang gaat dit nog blijven duren?
Als ze niet verkocht hebben staan ze nu wellicht ook dik in profit. Tenzij ze toen shitcoins gekocht hebben natuurlijk.Al die arme zielen die in 2017 gekocht hebben.![]()
Ik zou er mee oppassen! Er is zonet een Airdrop van XYM geweest, een nieuwe blockchain van de devs van XEM. Zal XYM dan XEM niet vervangen op termijn?NEM -25%, mss nu een instapmoment?
Idd. Oh nee een munt na een pump van zoveel maand doet aan consilidation. 25% drop van ATH. Perfect normaal.Allemaal zo paniekerig over ADA, imho voor niks. Die zitten nog niet eens aan de helft van hun roadmap, het potentieel moet nog volledig ontplooid worden. Ze zitten dacht ik aan 90% decentralisation, 100% is nodig om Goguen te launchen.
Als ze niet verkocht hebben staan ze nu wellicht ook dik in profit. Tenzij ze toen shitcoins gekocht hebben natuurlijk.

Groei is wel gestagneerd sinds ik 25% BNB heb omgezet naar ADA![]()
dan zeg je toch gewoon 'im in it for the tech'Ik heb natuurlijk alles uit BNB getrokken en in ADA gestoken.![]()
Dat is ook iets waard natuurlijk.Niks FOMO. Ik wil gewoon op @Legatus kunnen zeiken elke keer het niet genoeg stijgt![]()

Ge zijt te laat ingestapt eh.![]()