Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ondertussen doet TRX het wel goed in feite. Ik dacht dat dat zo'n oude dinocoin was die niets meer zou doen maar ze staan hoger dan op de piek van de vorige bullrun en zitten zo op hun all time high ongeveer.Speciaal ventje, dieje founder van TRON.
![]()
“Wat bezielt zulke mensen?”: marktkramer ziet banaan van 33 cent verkocht worden voor 5,9 miljoen euro, koper eet ‘kunstwerk’ nu ook op
Dat zijn banaan voor 5,9 miljoen euro geveild werd in New York? Nee, daar kan de marktkramer in kwestie met de beste wil van de wereld niet bij. “Ik heb dat stuk fruit voor 33 cent verkocht. Wat voor mensen geven daar nu zo veel geld aan uit? Weten zij misschien niet wat een banaan is?”, stelt...www.hln.be
Uhu, TRON is het beste (goedkoopste) netwerk om USDT te versassen.Ondertussen doet TRX het wel goed in feite. Ik dacht dat dat zo'n oude dinocoin was die niets meer zou doen maar ze staan hoger dan op de piek van de vorige bullrun en zitten zo op hun all time high ongeveer.
Ik gebruik TRX soms , om USDT te moven van de ene naar de andere exchange, gaat snel en goedkoop alhoewel dat tegenwoordig ook via SOL en andere netwerken gaat. Maar voor de rest is dat toch niet echt een netwerk dat veel gebruikt wordt om NFT's en andere tokens op te lanceren?
Zou dat met die banaan nu, onrechtstreeks, marketing zijn voor zijn coin? 
Ik zou nu juist wel verkopen, of alleszins minstens je inleg. Er gaat een moment komen dat die xrp pump gedaan is.Ik heb al XRP van 2020 staan, geregeld bijgekocht. Vraag mij af wat ik moet aangeven als ik nu alles zou uitcashen. Wat ik niet van plan ben, want we zijn aan het moonen. Diamond hands.
In principe moet hij niks aangeven, 5 jaar vasthouden zonder enige trade valt onder het 'goede huisvader' principe.Mijn pa heeft ook sinds die tijd XRP staan en heeft nu dus een redelijk bedrag afgehaald (10k +) en vragen ons ook af in 1 keer of in meerdere keren en moet je daar iets van aangeven?
piekt wel even denk 10k+ afhalen en de dag nadien nog eens 30% zien stijgen, maar allé er stond nog meer dan genoeg achter gelukkig om te knallen.
In principe moet hij niks aangeven, 5 jaar vasthouden zonder enige trade valt onder het 'goede huisvader' principe.
Voor alle zekerheid zou hij wel kunnen spreiden over meerdere bankrekeningen als hij er meerdere heeft.
NeeMoet dat effectief 5 jaar zijn of ?
Mijn pa heeft een dikke 10k uitgecasht, deel van wat hij er 5 jaar geleden ingestoken had en verder neits mee gedaan.
Dus goede huisvader en tax free zou ik denken?
Misschien toch veiliger om in schijven naar de bankrekening te halen om geen argwaan op te wekken en onnodige shit te krijgen?
coins zijn gekocht en hebben dan 5 jaar op een ledger gestaan zonder iets.
Thanks, goeie tip om rekening mee te houden! Ik verwacht volgend jaar ook om een deel terug om te zetten naar fiat, maar moet mijn huiswerk nog wat maken over hoe dit het beste aanpakken (door o.a. hier mee te lezen).Even gepolst bij de boekhouder en hij zou toch ook in schijven afhalen.
Als je 10k+ afhaalt naar de bank ga je in een papier rompslomp belanden en dit en dat en heb je nog kans op miserie bij de bank, want sommige hebben niet graag crypto transacties hé.
Alles boven de 10k wordt automatisch gerapporteerd en kan dan zijn dat ze tijdelijk je rekening blokkeren en dit en dat.

Even gepolst bij de boekhouder en hij zou toch ook in schijven afhalen.
Als je 10k+ afhaalt naar de bank ga je in een papier rompslomp belanden en dit en dat en heb je nog kans op miserie bij de bank, want sommige hebben niet graag crypto transacties hé.
Alles boven de 10k wordt automatisch gerapporteerd en kan dan zijn dat ze tijdelijk je rekening blokkeren en dit en dat.
Thanks, goeie tip om rekening mee te houden! Ik verwacht volgend jaar ook om een deel terug om te zetten naar fiat, maar moet mijn huiswerk nog wat maken over hoe dit het beste aanpakken (door o.a. hier mee te lezen).![]()
(hoewel jah, zo'n aankoop zal je ook weer moeten aangeven en bewijzen)