Crypto - Nieuws en algemene discussie

Ik ben van plan om mijn cryptomunten van Binance te verplaatsen naar Coinbase omdat ik geen geld meer kan uitcashen bij Binance.
Ik heb wat btc, eth en ada.
Hoe ga ik best te werk? Zet ik alles eerst over naar bvb xlm of zet ik mijn btc van binance over als btc naar coinbase? Daarna de eth van binance naar eth van coinbase, daarna ada van binance naar coinbase?
is dat bij iedereen want ik heb ook een paar coins staan op binance?

Is al een tijdje zo bij mij. Dit is ook het geval bij mijn broer en mijn zoon, zij kunnen ook geen geld uitcashen naar een belgische rekeningnummer.
Ik heb daarjuist met succes mijn cryptomunten overgezet.

Zo al veel slechte gebeurt op zo een platform misschien dat ik zou moeten vrezen voor zotte dingen?
Ik heb lange tijd eth en btc gestaked via Celsius, Celsius ineens bankroet en nu pas een deeltje terug gekregen via Coinbase, met de nadruk op heel klein beetje...
Staken is leuk tot zoiets voorval.

Ik heb lange tijd eth en btc gestaked via Celsius, Celsius ineens bankroet en nu pas een deeltje terug gekregen via Coinbase, met de nadruk op heel klein beetje...
Staken is leuk tot zoiets voorval.
Dat is dan ook niet echt staken dat je deed, maar een bedrijf dat jou intrest gaf op je coins wanneer je die daar "stakete" op hun platform. Wat in werkelijkheid een soort van ponzi-scheme bleek te zijn.

Alé sinds ik besloten heb dat ik eens wat geld in BTC ging steken is hij 5% gestegen en zit ik nog altijd te wachten tot wanneer ik effectief mag kopen... Beetje dom wel, waarom moeten zo zaken zo lang duren, je betaald letterlijk via hun en de app rechtstreeks, zo betaling kan je toch meteen valideren, waarom moet dat tot 3 dagen duren. Ge gaat zien tegen dat ik kan inkopen staat om boven de 100K xD

Alé sinds ik besloten heb dat ik eens wat geld in BTC ging steken is hij 5% gestegen en zit ik nog altijd te wachten tot wanneer ik effectief mag kopen... Beetje dom wel, waarom moeten zo zaken zo lang duren, je betaald letterlijk via hun en de app rechtstreeks, zo betaling kan je toch meteen valideren, waarom moet dat tot 3 dagen duren. Ge gaat zien tegen dat ik kan inkopen staat om boven de 100K xD

Coinbase was altijd instant bij mij, of toch binnen de werkdag.

Ik zou sowieso niets laten staan op exchanges.
Ik heb juist wat usdc op Bybit staan, zodat ik die kaart kan gebruiken.

Alles omzetten is ook zo paniekerig, waarom zou je dat nu ineens doen?
Zet gewoon alles op een wallet waar je zelf de keys van hebt.

Als je wil cashen naar uw rekening, doe dat via Coinbase of Kraken.
Beste is langs dezelfde weg als dat je gebruikt hebt voor het storten.

Laatst bewerkt:
En hoeveel van hun beloftes van begin dit jaar zijn al waar geworden?
Ik check af en toe nog eens hun Discord en heb de indruk dat het team gewoon van de radar verdwenen is. Niemand heeft een idee waar ze eigenlijk nog mee bezig zijn, zelfs de community managers niet.

Ik geef je volledig gelijk. Maar het zal binnenkort allemaal veranderen. Maar heb je al vaker gehoord. Remind me in a few months.

Ik ben tevreden van Bitvavo, alleen ga je er geen exotische coins vinden.
Zeer tevreden en idd super exotische coins ga je daar niet vinden. Maar heel goeie betrouwbare site, doet wat het moet doen. Automatisch staken ook mogelijk dacht'k
Stijgt ADA nog of best in Euri omzetten? What's your call?
Zal wel nog stijgen ja, het is sneller gegaan dan gedacht maar het echte feestje moet nog beginnen, op basis vd vorige cycles. Ik zou , als je winst hebt een deeltje verkopen en de rest houden tot 5 USD. Lijkt me realistisch

Speciaal ventje, dieje founder van TRON. :unsure:

Terug
Bovenaan