Crypto - Nieuws en algemene discussie

BTC ATH
🚀
🚀

Zie die schone groene BTC candle. Alweer mooie ath. Misschien dat we rond 60k$ nieuw dipje zullen zien?

We hebben er 4 jaar op moeten wachten, maar is wel genieten zolang het duurt. Van zo makkelijk zo schandalig veel geld binnen te kunnen harken.

Zie die schone groene BTC candle. Alweer mooie ath. Misschien dat we rond 60k$ nieuw dipje zullen zien?

We hebben er 4 jaar op moeten wachten, maar is wel genieten zolang het duurt. Van zo makkelijk zo schandalig veel geld binnen te kunnen harken.
Miss toch maar mijne stop loss op 50k ofzo inzetten :unsure:

Hey, herinnert iemand zich nog dat dipje van 40k$ naar 30k$? Dat was 3 weken geleden ...

Of misschien pas bij 100k een dipje :p..who knows..
Haha, stel u voor dat het tot 500k blijft klimmen.. en ge nu ne 10x leverage inzet met een all-in..shiit hahaha

Denk dat wij 4 jaar geleden zelfs nog niet 50k durfde te dromen. Was al gigantisch als we 20k zouden halen.

Ik heb jaren gedacht dat ik alles zou uitcashen op een bepaald bedrag maar met de opkomst van DeFi lijkt het me wel interessant om daar gebruik van te maken en gewoon de opbrengsten daar van uit te cashen. Maar jah.. ge moet het maar kwijt zijn aan een hack.

Dit wordt een belangrijk en interessant weekend denk ik. Losjes naar 54,5k alsof het niets is, crazy. Een correctie dringt zich echt wel op, ik vraag mij alleen af waar de zwaarste klappen zullen vallen. :tongue:

Terug
Bovenaan