Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net eens bekeken en dat lijkt inderdaad interessant:Van exchange naar exchange is Litecoin voor mij de way to go. Snel en lage fees.
Ik heb vorige week nog wat afgehaald van Coinbase Pro naar m'n KBC rekening en dat stond er na 5 minuten op.Niemand die hier al problemen heeft gehad met uitbetalen van bv. Coinbase naar zichtrekening (BNP, KBC, ING, etc.)? Heb al verhalen gehoord dat banken dat weigeren onder het mom van witwaspraktijken.

Als het hier niet snel 60.000 haalt, dan deel ik mijn BTC!BTC weer ATH![]()
Think Ahead of the Curve | AltMoneyFund.com®
While Soros believed most investments were subject to "reflexive" processes, he believed some investment classes were particularly susceptible to "self-reinforcing" processes that led to boom/bust cycles. ... It became a "self-reinforcing process" in Soros terms, allowing a bubble to form.Mar 9...altmoneyfund.com
Volgens mij zitten we nu ergens tussen "delusion" en "new paradigm"

Moeten daar niet nog een paar zaken bij?Net eens bekeken en dat lijkt inderdaad interessant:
In Eth:
Withdrawal van 0.5 ETH aan $1595 = $797.5
Transaction Fee: 0.017 ETH = $27.115
In BTC:
Withdrawal van 0.015 BTC aan $52800 = $792
Transaction Fee: 0.00015 BTC = $7.92
In LTC:
Withdrawal van 3.5 LTC aan $233 = $815.5
Transaction Fee: 0.01 LTC = $2.33
Op Bitstamp komt dan nog bij: LTC naar € = 0.5%
SEPA betaling: €3
Ik zie niet echt veel correlatie tussen hash rate https://www.blockchain.com/charts/hash-rate & market cap (of prijs) https://www.blockchain.com/charts/market-cap . Zoals ik al zei, de hash rate is nog bijna een jaar x4 gegaan na de piek in 2017, enkel om dan ff 30% ofzo te zakken tijdens de bottom qua prijs. Half jaar later zat die terug op een ATH terwijl de prijs nog maar de helft van zijn eigen ATH was.De hashpower die in het netwerk zit is een groot deel van de market cap. Als uw miners niets meer opbrengen omdat de kosten hoger liggen dan de prijsstijging van de BTC, dan kegelt ge beide buiten.
We zitten voorbij media attention. Dat is al aan de gang sinds december. Toen was het "BTC is door de 40.000" en werd er bijna elke week aandacht aan geschonken. Dan was er weer stijging en daling doordat iedereen er probeerde op te springen door FOMO. Met Elon Musk recent denk ik dat we ergens enthousiasm en greed zittenIk gok op take off![]()
Bwa, who knows. Eigenlijk is de media attention nog maar sinds nieuwjaar wat beginnen stijgen... Google Trends toont ook nog niet het niveau van '17/'18. Ik gok ergens voor Greed. Stock to flow model, voor wat het waard mag zijn, voorspelt ook nog een verdere verdubbeling, dus dat zou mooi overeenkomen moest dat waar zijnThink Ahead of the Curve | AltMoneyFund.com®
While Soros believed most investments were subject to "reflexive" processes, he believed some investment classes were particularly susceptible to "self-reinforcing" processes that led to boom/bust cycles. ... It became a "self-reinforcing process" in Soros terms, allowing a bubble to form.Mar 9...altmoneyfund.com
Volgens mij zitten we nu ergens tussen "delusion" en "new paradigm"
Tx fees zijn ook nog maar de helft van wat ze eind 2017 waren (maar toen was er wel nog geen Segwit enzo).
Das mooi man!.Prachtig nieuws voor ADA:
![]()
Ethiopia launches national identification system - Cardano not involved!
A Reddit thread suggested based on local reports that the system is based on Cardano's Atala PRISM - however, it isn't.www.crypto-news-flash.com
BNB blijft ondertussen ook maar verder razen![]()
Net zoals een hoop andere munten.