Sneeuwstorm
Well-known member
Maar wat als BTC in augustus al op 100K staat? Dan heb je de boot gemist.Ik koop in september wel terug in denk ik. En dan einde van het jaar btc naar 100k![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar wat als BTC in augustus al op 100K staat? Dan heb je de boot gemist.Ik koop in september wel terug in denk ik. En dan einde van het jaar btc naar 100k![]()
Er wordt geburned he
maar wat als BTC in augustus op 20k staat?Maar wat als BTC in augustus al op 100K staat? Dan heb je de boot gemist.
Wat maakt dat uit?Ik vraag me wel af voor welke bedragen de meeste hier in crypto zitten. Je leest hier heel veel guru's over vanalles en nog wat, maar je leest hier zelden effectieve bedragen. Maar als dat altijd over "100€ hier en 100€ daar" gaat, dan is het ook niet zo indrukwekkend om te traden natuurlijk.

Ja, verhouding is ook interessant, maar het is wel nog een verschil dat iemand met 1000€ spaargeld daarvan 100€ op crypto's heeft staan. Of iemand met 100000€ spaargeld die er 10000€ op heeft staan. Ik vermoed dat hier geen mensen rondlopen die meerdere 100k kunnen missen...Wat maakt dat uit?
Verhouding is interessanter: Als Musk 1.000.000 euro heeft steken in crypto is dat hetzelfde alsof de gemiddelde Belg 1 euro in crypto heeft steken.![]()
Er zitten hier mensen met veel geld en mensen met weinig geld (ME).Ik vraag me wel af voor welke bedragen de meeste hier in crypto zitten. Je leest hier heel veel guru's over vanalles en nog wat, maar je leest hier zelden effectieve bedragen. Maar als dat altijd over "100€ hier en 100€ daar" gaat, dan is het ook niet zo indrukwekkend om te traden natuurlijk.

Ik vraag me wel af voor welke bedragen de meeste hier in crypto zitten. Je leest hier heel veel guru's over vanalles en nog wat, maar je leest hier zelden effectieve bedragen. Maar als dat altijd over "100€ hier en 100€ daar" gaat, dan is het ook niet zo indrukwekkend om te traden natuurlijk.
Als WEX en BNB beide verdubbelen, is er dan ook impermanent loss?Simpel, als je verwacht dat WEX gaat stijgen zit je beter gewoon in WEX (single asset). Als je verwacht dat het nog even aanmoddert zit je beter in WEX-BNB LP (door grotere APY, maar wel impermanent loss indien één van de twee tokens heel hard stijgt).
Je kan uit de coins waarin de posters in geïnteresseerd zijn grosso modo al afleiden wat de grootte van hun inleg is. Als het over shitcoins gaat, dan gaat het niet over >10k€ inleg maar eerder 10 tot 2.000 €.Ja, verhouding is ook interessant, maar het is wel nog een verschil dat iemand met 1000€ spaargeld daarvan 100€ op crypto's heeft staan. Of iemand met 100000€ spaargeld die er 10000€ op heeft staan. Ik vermoed dat hier geen mensen rondlopen die meerdere 100k kunnen missen...
Omdat het bedrag waarmee je risico neemt ook van belang is.Ik zie niet hoe dit relevant is. Het is de ROI die telt.
Bovendien lijkt het mij ook niet slim om met bedragen te koop te lopen.
Maar, aangezien crypto (normaal) sneller stijgt dan ETF, haal je dat er dan ook terug uit?Bedrag ga ik hier niet vernoemen maar ik streef ernaar om 90% in aandelen/ETF te zitten en 10% in crypto.
+100k, quasi alles profits door er reeds in 2013 in te stappen.Ik vraag me wel af voor welke bedragen de meeste hier in crypto zitten. Je leest hier heel veel guru's over vanalles en nog wat, maar je leest hier zelden effectieve bedragen. Maar als dat altijd over "100€ hier en 100€ daar" gaat, dan is het ook niet zo indrukwekkend om te traden natuurlijk.
En neem jij af en toe winst door naar fiat om te zetten of houd jij uw coins bij?+100k, quasi alles profits door er reeds in 2013 in te stappen.
Inderdaad, daar moet je inderdaad wat discipline voor hebben.Omdat het bedrag waarmee je risico neemt ook van belang is.
"Ik heb 3000% winst op een of andere shitcoin!" is iets anders als je er daar 0.1% van je portefeuille hebt in gestoken of 50% van uw portefeuille. Maar dat lees je hier amper, je leest enkel "ik koop bij van x". Je kan elke dag bijkopen, maar als dat traden over een marginaal percentage van uw totaalvermogen gaat, dan loop je geen enkel risico...
Maar, aangezien crypto (normaal) sneller stijgt dan ETF, haal je dat er dan ook terug uit?
Ik hoop het niet.Nog iemand die denkt aan een bull trap?