Crypto - Nieuws en algemene discussie

Voila,
Comp snel buiten gekegeld en wat LINK getrade.
NTC, ETH, ADA, MATIC, ICP & LINK in de wallet. App toe en popcorn fretten. En stiekem toch wat hopen

ADA is aan't stijgen :cool:

Ik zie hier een double-bottom formation in de charts zie, terug op weg naar 2$?
3DsfwVN.png

Merci voor de tips mannen.

Eindresultaat van mijn herverdeling:

33% btc
29% eth
22% ada
8% bnb
8% dot

Uiteindelijk geen 70/30 meer maar eerder 60/40 voor btc+eth tegenover de rest aangezien het te laat is om nu nog DOT en ADA te verkopen.

Wat denken jullie van BNB ?
In se veel problemen met binance us lijkt me, langs de andere kant een munt met immens potentieel in een bull market ?

Wel ik koop met bnb kleine coins

bnb diamond, loser coin, safemoon en ass

Als 1 van die coins boven de 1€ haal ja dan heb ik 7miljoen €
TIS EEN GOK EN GEEN ADVIES!

33% btc
29% eth
22% ada
8% bnb
8% dot

Uiteindelijk geen 70/30 meer maar eerder 60/40 voor btc+eth tegenover de rest aangezien het te laat is om nu nog DOT en ADA te verkopen.
Ik dacht nog de helft van mijn ETH te verkopen toen ze 0,08 stonden. Te laat nu :) Onder de 0,07 gaan ze zeker niet weg.

Ik denk dat ADA toch meer stijgingspotentieel heeft door ETH, als de smart contracts er komen (en ze doen wat er beloofd wordt), dan gaat dat toch veel market share afnemen van ETH. Als je in een bull run zit en je moet wachten tot eind dit jaar voor ETH, of mogelijk tot volgend jaar, vooraleer de gas fee problemen zijn opgelost, dan is dat toch veel te lang.

Ik dacht nog de helft van mijn ETH te verkopen toen ze 0,08 stonden. Te laat nu :) Onder de 0,07 gaan ze zeker niet weg.

Ik denk dat ADA toch meer stijgingspotentieel heeft door ETH, als de smart contracts er komen (en ze doen wat er beloofd wordt), dan gaat dat toch veel market share afnemen van ETH. Als je in een bull run zit en je moet wachten tot eind dit jaar voor ETH, of mogelijk tot volgend jaar, vooraleer de gas fee problemen zijn opgelost, dan is dat toch veel te lang.
Volgens mij heeft ETH/BTC toch wel een local top gezien en ik verwacht een verdere daling. Ben benieuwd, heb al een deel winst genomen in BTC, maar heb nog een groot deel ETH staan ook voor moest het toch terug verder stijgen.

33% btc
29% eth
22% ada
8% bnb
8% dot

Lijkt mij een beetje rommelen in de marge. Ik weet niet of het veel gaat uit maken dat je 10% van je portfolio verschuift van BTC/ETH naar ETH contenders.
ETH en ETH contenders zijn tot nu toe beiden mooi omhoog gegaan, en tijd staat in het voordeel van ETH met upcoming EIP-1559.

Terug
Bovenaan