Daarnet nog BTC aangekocht! Van de rest blijf ik nog (even) af.
ja had deze nacht om 2u moeten kopen
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daarnet nog BTC aangekocht! Van de rest blijf ik nog (even) af.
Misschien vijgen na pasen, maar ik merk dat velen deze namiddag (onze tijd) terug een serieuze dip verwachten.Daarnet nog BTC aangekocht! Van de rest blijf ik nog (even) af.

Er zijn er twee van dit platform die ik goed vind.TikTok-cryptoinfluencers, het moet niet gekker worden.
Heb dat filmpje van Pablo gekeken waar je het over had maar daar kreeg ik bijna stuiptrekkingen van door 100 montages op 10 seconden. Zelfs al is dat de beste day trader van de wereld, statistisch gezien zijn die nooit 100% correct. Traden op basis van iemand anders zijn ideeën zonder risk management is foolish. Ik zeg niet dat jij dat doet maar die 300.000 kijkers zijn voornamelijk kinderen die blindelings zo iemand volgen.Er zijn er twee van dit platform die ik goed vind.
- Pablo Heman (hij dus) een ex investment banker die gewoon voor de leut de chaos roulette mee doet.
- en blockchainboy, die wist mij een tijd geleden te zeggen dat je eens moet kijken naar https://ventures.coinbase.com/ als je ergens vroeg bij wilt zijn.
Nostrajanus heeft het altijd bij het juiste eind.. infidel!Nostradamus heeft ook enkele dingen ongeveer juist gehad...
Ik ga straks toch een beetje geld overzetten naar Binance. Maar ik zou het in Bitcoin steken, niet in alts op dit moment, in onzekere tijden is het beter om in BTC te zitten.Misschien vijgen na pasen, maar ik merk dat velen deze namiddag (onze tijd) terug een serieuze dip verwachten.
Mocht ik nu nog iets kunnen bijkopen zou ik zorgen dat er money op mijn exchange staan (voor geval er weer geen betalingen mogelijk zijn)
EN dan afwachten wat er nog gebeurd vandaag.
Maar dat is wat IK zou doen, ik ga ook maar af op wat ik opvang in deze vroege uurtjes.
Maar ik het het geld niet dus mag voor wat mij betreft weer allemaal gewoon in groen gaan![]()
Wel, zelf nadenken is toch nog altijd de boodschap.Heb dat filmpje van Pablo gekeken waar je het over had maar daar kreeg ik bijna stuiptrekkingen van door 100 montages op 10 seconden. Zelfs al is dat de beste day trader van de wereld, statistisch gezien zijn die nooit 100% correct. Traden op basis van iemand anders zijn ideeën zonder risk management is foolish. Ik zeg niet dat jij dat doet maar die 300.000 kijkers zijn voornamelijk kinderen die blindelings zo iemand volgen.
Veel van die gasten dumpen zoveel op hun kanalen om dan enkel hun winsten terug in de nieuwe video's te laten zien. Over de foute voorspellingen hoort ge nooit iets. Spijtig genoeg heeft de gemiddelde tiener tegenwoordig de aandachtspanne van twee minuten dus die denken onterecht één of andere god ontdekt te hebben.
Nostradamus heeft ook enkele dingen ongeveer juist gehad...
Dat is omdat ik er juist een paar gekocht heb.Mijn ICP's doen het wel heel goe vandaag
Hou ik ze of steek ik ze in BTC...? Of miss mijn winst in BTC?![]()
(Dat wil dus niet zeggen dat ze nog meer gaan stijgen, mijn track record kennende...
)euh....heel dat cumrocket-saga is ook gestart met mijn TikTok video hier. Ik vond het ook gek, maar toch kocht iedereen hier in lol.TikTok-cryptoinfluencers, het moet niet gekker worden.
Dat is omdat ik er juist een paar gekocht heb.(Dat wil dus niet zeggen dat ze nog meer gaan stijgen, mijn track record kennende...
)
Hoh als ge ineens veel gains hebt waarom dan niet een deel uitcashen om er iets leuk mee te kopenIedereen spreekt hier over investeren met geld dat ze kunnen missen, maar toch gaan ze hun inleg uitcashen na een bepaalde tijd? Wat is daar het nut van. Geld op de bank laten staan, doet u enkel maar geld verliezen omdat de inflatie hoger is dan de rente. Kunt ge het beter in de crypto laten staan of herinvesteren. Uitcashen lijkt me maar vreemd, het was in de eerste plaats toch geld dat ge kon missen.

FtfyNostrhindsightjanus heeft het altijd bij het juiste eind.. infidel!
BroodIemand met buy targets vandaag?
Volkoren of wit?Brood
Van beide eentjeVolkoren of wit?