Crypto debit/credit cards

Binance heeft een licentie in Polen. Hierdoor kunnen we in België Binance blijven gebruiken.
Maar inderdaad, de Binance kaart is niet meer bruikbaar (ik dacht in de hele EU)
Ow oké, dan haal ik die uit de lijst. Merci voor de info!

Als iemand nog extra kaarten weet die toegevoegd kunnen worden in de lijst (met de nodige info), laat maar weten.
 
Wat zijn de bevindingen hier van Nexo / Crypto.com / ... ? Ik ben op zoek naar een alternatief voor de binance kaart.

Hoe zit dat met Nexo hun fees als je bijvb USDT => euro gaat? Ik zie dat je 2% cashback krijgt daar. Waar je bij crypto.com al moet voor 3500 euro staken.
 
Laatst bewerkt:
Wat zijn de bevindingen hier van Nexo / Crypto.com / ... ? Ik ben op zoek naar een alternatief voor de binance kaart.

Hoe zit dat met Nexo hun fees als je bijvb USDT => euro gaat? Ik zie dat je 2% cashback krijgt daar. Waar je bij crypto.com al moet voor 3500 euro staken.
De Bybit kaart lijkt veel gebruikt te worden tegenwoordig. Bybit ook zowat de nieuwe Binance aan het worden. Ik heb de kaart zelf maar nog niet gebruikt.
 
Nog even een update over de Coinbase card: er zijn geen rewards voor de EU.
Zoals ik al eerder zei, kan je wel coins staken terwijl die beschikbaar zijn om mee te betalen (bv USDC à 5,10%), maar er is geen cashback/geen reward bij aankopen.
Misschien ooit in de toekomst?
In ieder geval, ik vind het prima zo. Komen er ooit rewards? Prima. Maar ik kan er ook mee leven als dat niet is.

Heb je soms meer info over de fees voor ons Belgen? Ik vind het nogal vaag op hun site.
"Er worden geen kosten in rekening gebracht wanneer u Amerikaanse dollars (USD) of crypto zoals USD Coin (USDC) uitgeeft met de Coinbase Card. "
Voor "meer info" verwijzen ze uiteindelijk door naar de User Agreement, waar ik ook geen concrete cijfers in terug vind. Limieten vind ik ook niet terug.

(Bij ByBit is alles tenminste duidelijk: https://www.bybit.com/en/help-center/article/Fees-and-Spending-Limits-Bybit-Card )
 
Heb je soms meer info over de fees voor ons Belgen? Ik vind het nogal vaag op hun site.
"Er worden geen kosten in rekening gebracht wanneer u Amerikaanse dollars (USD) of crypto zoals USD Coin (USDC) uitgeeft met de Coinbase Card. "
Voor "meer info" verwijzen ze uiteindelijk door naar de User Agreement, waar ik ook geen concrete cijfers in terug vind. Limieten vind ik ook niet terug.

(Bij ByBit is alles tenminste duidelijk: https://www.bybit.com/en/help-center/article/Fees-and-Spending-Limits-Bybit-Card )
Ik heb alleen USDC bij Coinbase staan. Specifiek om uit te geven.
Brengen 5,10% op (staking) en zijn tegelijk beschikbaar om uit te geven.

Ik heb de kaart al verschillende keren gebruikt bij online aankopen en 1 keer ATM (als test) en er werd niets extra aangerekend.

Coinbase is inderdaad niet duidelijk op hun website. Er zouden bv ook rewards zijn, maar is niet voor EU. Heb ik hier eerder al vermeld.
Heb de helpdesk al enkele keren gecontacteerd. Ze antwoorden snel. Maar bon, zou vanzelf duidelijk moeten zijn.
 
Terug
Bovenaan