Leuk toch? Mocht ik het kunnen, ik doe exact hetzelfde.
Psychologische oorlogsvoering hoort er nu eenmaal ook bij.
Toen Sky zich arrogant gedroeg zag ik toch niet dezelfde reacties

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leuk toch? Mocht ik het kunnen, ik doe exact hetzelfde.
Psychologische oorlogsvoering hoort er nu eenmaal ook bij.

Sinds San Milan weg is de gap met concurrentie inderdaad "gigantisch" geworden.Heel het peloton en een deel van het wielerpubliek haat Javier Sola (trainer Pogi sinds winter 2023 - 2024), op VDP na.
Remco wil die derde plek!
Ba wah even ne goeie training voor de Tour.Remco wil die derde plek!
Ik dacht dat ook maar Remco zei zonet toch dat het weldegelijk een (mentaal) steekspelletje was richting Lipowitz.Was vooral naar de aanvaller op zijn 4e plek dat hij sprong
Sterke van Gils ook
Toen Sky zich arrogant gedroeg zag ik toch niet dezelfde reacties![]()
Vooruitgang, toch?Ik vind het echt frappant .
Pogi heeft nergens in de media of waar dan ook zelf maar vragen gehad over doping gebruik/beschuldigingen.
Vooruitgang, toch?
Ik bedoel, dat die simplistische beschuldigingen niet meer de kop op steken, dat is toch vooruitgang.Van Froome kon je het toch ook steken op vooruitgang ?
Maar dat gebeurde niet...
Pag 368 in 'Clinic' forum bij Pogacar / Giannetti.Another vessel of doping busts were journalists. But cycling journalism has mostly become fanboy-ism. Everyone's a freelancer these days needing their next contract so nobody wants to mess with the show. In Denmark, we used to have some quite good, critical journalists (who played large parts in getting Riis and Michael Rasmussen down) but none of these are in cycling journalism anymore; instead, because of the great success of Danish cycling, nobody probably is allowed to rock the boat anymore.
Vorig jaar was het aanpassen aan de Tour voor het jeugdige drietal (Gregoire - Vauquelin - Martinez).Lenny ook direct al in de Tour volgende maand!