Critérium du Dauphiné 2025

• Onderwerp starter Onderwerp starter jvc
  • Startdatum Startdatum
Remco wil die derde plek!
Ba wah even ne goeie training voor de Tour.

Remco moet nu gewoon zijn kas leeg eten, zich even testen. Niet op dat meterke kijken kerel.
En Pogacar zo gemakkelijk weer pffttt ..

Was vooral naar de aanvaller op zijn 4e plek dat hij sprong

Sterke van Gils ook
Ik dacht dat ook maar Remco zei zonet toch dat het weldegelijk een (mentaal) steekspelletje was richting Lipowitz.
Beter iets proberen dan blijven zitten zeker?

Laatst bewerkt:
Toen Sky zich arrogant gedroeg zag ik toch niet dezelfde reacties :laugh:

Ik vind het echt frappant .

Pogi heeft nergens in de media of waar dan ook zelf maar vragen gehad over doping gebruik/beschuldigingen.

Terwijl Froome dat echt enorm was.
Froome reed zijn zotte waardes met een overpowerde lead out trein.
Meestal maar 3 weken echt op een jaar.
en hij zou misschien net met Vingegaard meekunnen nu.

Terwijl Pogi ,in principe niemand nodig heeft, hij de 2de besten klimmer ter wereld op zijn plaats zet alsof het een recovery ride is en dit bijna het hele jaar door eigenlijk doet. (Er is gelukkig nog een MVDP die ons nog een beetje heeft koers heeft gegeven).

Het is niet dat ik Pogi beschuldig ofzo, maar ik was wel fan van Froome (sky) en de beschuldigingen waren echt enorm zowel publiek als media.
Nu letterlijk zo goed als niks...

Op CyclingNews een post van iemand over het tekort aan deftige onderzoeksjournalist:
Another vessel of doping busts were journalists. But cycling journalism has mostly become fanboy-ism. Everyone's a freelancer these days needing their next contract so nobody wants to mess with the show. In Denmark, we used to have some quite good, critical journalists (who played large parts in getting Riis and Michael Rasmussen down) but none of these are in cycling journalism anymore; instead, because of the great success of Danish cycling, nobody probably is allowed to rock the boat anymore.
Pag 368 in 'Clinic' forum bij Pogacar / Giannetti.

Kan dat mss kloppen? Figuren zoals Walsh zijn niet meer actief.

Moeilijk te zeggen of het nu allemaal properder is.

Wat zeker is, in de jaren 90/2000 zag je geen teenagers/20 jarigen zo snel al meedoen met de top.
In die tijden werden de jeugdcategorieën bijlange niet zo professioneel/wetenschappelijk bijgestaan als nu, die vooruitgang is onmiskenbaar.

Lenny ook direct al in de Tour volgende maand!

Vind het nog altijd een verkeerde beslissing dat ze Remco,
na zijn Giro exit niet gewoon hebben laten starten in de grand boucle van 2023, verloren jaar.

Ik snap die hele heisa rond Evenepoel niet.

Hij wordt 4e op logische afstand van de twee grote in een voorbereidingskoers waar hij notabene vorig jaar zelfs nog slechter presteerde. What's the fucking problem???

Terug
Bovenaan