De kannibaal he , zo was het dus in tijden van Merckx.
Roger kon hem nochtans het vuur aan de schenen leggen.

Wat een demonstratie weer van Pogacar. Het wordt een voorspelbare zomer...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De kannibaal he , zo was het dus in tijden van Merckx.

Wel leuke tribute aan Eddy, zo heeft deze generatie ook eens dat gevoelRoger kon hem nochtans het vuur aan de schenen leggen.
Wat een demonstratie weer van Pogacar. Het wordt een voorspelbare zomer...

Ja maar men spreekt van een 'totale' off day. Zo erg was het nu ook weer niet. Dat was mijn punt.Normaal is hij derde na Pogi en Vingegaard. Nu was hij toch niet op het niveau waar je hem verwachtte. Ik hoop voor Remco dat dit een offday was of een gevolg van die val gisteren.
Wat gaat dat uithalen? Niks. Die focus op die ploeg is ridicuul. Remco had hier vandaag nog met Pogacar van ploeg mogen wisselen... Pogacar had dan geen lead-out gekregen van Narvaez. De rekening zou nog steeds bijna 2 minuten geweest zijn.Mss toch naar Ineos gaan, Remco?
Ze moeten hun compleet desillusionele sprookje toch in stand blijven houden? Als je Sporza zijnde echt wil blijven verkopen dat Remco kandidaat tourwinnaar is móet dit wel de narratief zijn. Elke andere uitleg is eigenlijk toegeven dat er minstens eentje van een totaal ander niveau is.Ja maar men spreekt van een 'totale' off day. Zo erg was het nu ook weer niet. Dat was mijn punt.
Ze moeten hun compleet desillusionele sprookje toch in stand blijven houden? Als je Sporza zijnde echt wil blijven verkopen dat Remco kandidaat tourwinnaar is móet dit wel de narratief zijn. Elke andere uitleg is eigenlijk toegeven dat er minstens eentje van een totaal ander niveau is.
Er kan altijd iemand uitvallen. Tour + tweede GT. Desnoods spaar je in de derde week, als de achterstand te groot is in de Tour en je de Vuelta rijdt.Volgend jaar focussen op de GT die Pogi niet rijdt, zou ik Remco aanraden...
Owee hé, makker, als ik u lyrisch hoor over een andere sporter, die twee / drie jaar op rij domineert.Ja dat is waar, en hij kan er zelf niet aan doen, maar dit is niet zo plezant om te volgen.
Hij kan aan klantenbinding gaan doen zoals vandaag met Bardet. Die gaf een bidon aan hem.Het enige dat wél vervelend is dat er daar in de valei ook geen mannetje terug kwam. Daar nog iemand hebben die misschien even naar de volgwagen kan om een bidon te halen is wel nice.
Wie zegt er hier dat hij de Tour gaat winnen?De twijfels weggenomen over Pogacar die minder zou zijn
Al die dromers die dachten dat Remco de tour zou winnen zijn ook op hun plaats gezet
Toen ik wakker werd lag Remco er al af en Vingegaard ook al bijnaPogacarLos vanuit het zadel.
Saai of niet voor de neutrale kijker. I don't care at all. Ik geniet met volle teugen.
(al lag ik op het moment van de feiten in de pit)![]()

Wat gaat dat uithalen? Niks. Die focus op die ploeg is ridicuul. Remco had hier vandaag nog met Pogacar van ploeg mogen wisselen... Pogacar had dan geen lead-out gekregen van Narvaez. De rekening zou nog steeds bijna 2 minuten geweest zijn.
Het enige dat wél vervelend is dat er daar in de valei ook geen mannetje terug kwam. Daar nog iemand hebben die misschien even naar de volgwagen kan om een bidon te halen is wel nice.
Jups , de vogel is alweer gaan vliegen.Zal wel overwinning 3 worden voor Tadej