Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha ik heb exact hetzelfde gevoelHet is een toffe pee he, maar ik ben hem strontbeu die Pogacar.

Voor Mas binnengekomen he, echt mafWe spreken vaak van supertalenten, maar Seixas dat is dus echt één hé. Daarbij durf ik oprecht zeggen dat die in de toekomst een grote ronde kan winnen. Eindelijk iemand voor de Fransen. De druk gaat wel immens worden.
Maar Wellens wel zot sterk zeg. Zo heb ik hem nog niet vaak zien klimmen, ook bij UAE niet.
Ik zie liever een topper gelijk Pogacar die alles wilt winnen dan iemand die cadeautjes uitdeelt. De beste moet winnenHet is een toffe pee he, maar ik ben hem strontbeu die Pogacar.
)Het zal van Seixas (mooi 10de) moeten komen in de toekomst![]()

Eergisteren tikje van Remco en nu een mokerslag van Pogacar.Een minuut voorsprong... na een korte rit als deze op een klim van 8 km.
Gisteren deelde Remco een mentaal tik(je) uit, maar Tadej deelt hier toch wel een kleine opdoffer uit vandaag.
Kijken wat de rest van het weekend geeft... (Denen en Belgen kunnen ook gewoon niet tegen de warmte natuurlijk)
Ja dat is waar, en hij kan er zelf niet aan doen, maar dit is niet zo plezant om te volgen.Ik zie liever een topper gelijk Pogacar die alles wilt winnen dan iemand die cadeautjes uitdeelt. De beste moet winnen
Normaal is hij derde na Pogi en Vingegaard. Nu was hij toch niet op het niveau waar je hem verwachtte. Ik hoop voor Remco dat dit een offday was of een gevolg van die val gisteren.Sporza: Remco kende een 'totale' off day. Sinds wanneer is 5des ne 'totale' off day? Super was ie niet maar overdrijven is een kunst.