Critérium du Dauphiné 2025

• Onderwerp starter Onderwerp starter jvc
  • Startdatum Startdatum
Die verschillen weer hé. Moest dit nu secondjes zijn dan kunnen we nog uitkijken naar de rest van het weekend maar nu tjah gewoon zien of het Lipowizt of Jorgensen op dat 3 plekje wordt zeker.

Remco: Het tempo lag gewoon te hoog. Salukes en de kost!
Vingegaard: I tried but Pogacar was speedy Gonzalez.
Pogacar: Ik reed rustig en relaxt naar omhoog. Ik deed eigenlijk nog geen moeite.

We spreken vaak van supertalenten, maar Seixas dat is dus echt één hé. Daarbij durf ik oprecht zeggen dat die in de toekomst een grote ronde kan winnen. Eindelijk iemand voor de Fransen. De druk gaat wel immens worden.

Maar Wellens wel zot sterk zeg. Zo heb ik hem nog niet vaak zien klimmen, ook bij UAE niet.
Voor Mas binnengekomen he, echt maf

Tourwinnaar 2031!

Een minuut voorsprong... na een korte rit als deze op een klim van 8 km.

Eergisteren deelde Remco een mentaal tik(je) uit, maar Tadej deelt hier toch wel een kleine opdoffer uit vandaag.

Kijken wat de rest van het weekend geeft... (Denen en Belgen kunnen ook gewoon niet tegen de warmte natuurlijk :unsure: )

Een minuut voorsprong... na een korte rit als deze op een klim van 8 km.

Gisteren deelde Remco een mentaal tik(je) uit, maar Tadej deelt hier toch wel een kleine opdoffer uit vandaag.

Kijken wat de rest van het weekend geeft... (Denen en Belgen kunnen ook gewoon niet tegen de warmte natuurlijk :unsure: )
Eergisteren tikje van Remco en nu een mokerslag van Pogacar.

Benieuwd wat Remco vermag tegen Lipo voor de rest van de dagen, gaat stevige klant hebben als ie wilt derde worden !

Sporza: Remco kende een 'totale' off day. Sinds wanneer is 5des ne 'totale' off day? Super was ie niet maar overdrijven is een kunst.

Sporza: Remco kende een 'totale' off day. Sinds wanneer is 5des ne 'totale' off day? Super was ie niet maar overdrijven is een kunst.
Normaal is hij derde na Pogi en Vingegaard. Nu was hij toch niet op het niveau waar je hem verwachtte. Ik hoop voor Remco dat dit een offday was of een gevolg van die val gisteren.

Remco gaat wel nog beteren tegen de tour, maar meer dan top 3 zit er toch echt niet in lijkt me. Maar van de 2 denk ik dat een Jonas nog een pak meer moet gefrustreerd zijn tbh, verschil is gigantisch.

Terug
Bovenaan