Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit dus. Remco is gewoon de beste tijdrijder van de wereld. Hij is niet onklopbaar (een top Pogacar of een Gana kwam hem kloppen). Maar het is wat het is: Hij is momenteel de nummer 1 in dit nummer hé.RoyaalHet is precies of we zijn collectief verbaasd dat de Wereld- en Olympisch kampioen tijdrijden uitpakt.......... in een tijdrit...
Ik weet ook wel wat hij bedoelt. Betere presteren in een tijdrit is sowieso voor meerdere doeleinden nuttig.MVDP bedoelt toch gewoon dat hij soms gunstig staat in het klassement en met een goede tijdrit een leiderstrui kan veroveren (zoals gisteren op 14 seconden na) of een leiderstrui langer kan behouden (zoals in de Tour van 2021). Of toch om rittenkoers te kunnen winnen zoals hij dat bijvoorbeeld al eerder deed in de BinckBank Tour. Niet dat hij plots tegen Evenepoel of Pogacar gaat strijden voor een eindzege in de Alpen.
Volgens mij maakt hij eerst een zwieper, zo vliegt hij op die borduur en vervolgens word hij gekatapulteerd.. Harde smak alvast..
Hoe vreemd valt die
VDP en VA die strijden voor de groene trui zou eigenlijk wel nog interessant kunnen zijn, even leuk als de strijd voor geelIk zou Vdp weleens de groene trui willen zien winnen, dat zou toch een manco zijn als dat niet gebeurt.
Op het BK rijdt Philipsen zichzelf in de hekkens, breekt zijn sleutelbeen. Geen Pedersen in de Tour, Milan en Merlier te weinig klimmer, van aert geen interesse. Mathieu in het groen op de Champs!

Net begonnen op vrt1Zenden ze dit niet live uit?
Enkel Wellens er nog bij voor Pogacar. UAE heeft al sterker voor de dag gekomen.
Maar Wellens wel zot sterk zeg. Zo heb ik hem nog niet vaak zien klimmen, ook bij UAE niet.