Critérium du Dauphiné 2024

Wie wint de Dauphiné

• Evenepoel

Stemmen: 5 27,8%
  • Roglic

Stemmen: 9 50,0%
  • Vlasov

Stemmen: 1 5,6%
  • Ayuso

Stemmen: 2 11,1%
  • Hindley

Stemmen: 0 0,0%
  • Rodriguez

Stemmen: 1 5,6%
  • Kuss

• Jorgenson

• Geoghegan Hart

• Tiberi

• Iemand anders

• Totaal aantal stemmers
    18
  • Opiniepeiling gesloten .
Elk woord in deze tekst is gewoon verkeerd.
Over het middelste stuk kan je discussieren (of dit gewoon fout vinden, whatever, c'est la vie). Die laatste zin heb ik hem zelf gewoon horen zeggen (al geloof je mij precies niet, ik vind niet meteen een link terug). Dus die klopt gewoon.

En als je mijn eerste zin fout vindt dan ben je iemand met de typisch Belgische mentaliteit.

En deze is: Ik ben al (bijna) de beste dus wat is het probleem? Nog beter worden: Dat gaat niet meer. No way. Ik ben al 20 jaar oud hé!
Miljaar den Hollander heeft goud? :confused: Zilver is toch ook goed? Winnen? Ik moet just niks!

Dat vergeten veel mensen toch wel. Tarling is inderdaad al top in het tijdrijden maar hij is nog altijd maar 20 jaar oud.
Ik zie hem gewoon nog sterker worden. Zeggen dat mijn bewering fout is op dat vlak: Dat kan kloppen, maar dat weet je dus niet. De toekomst zal het zeggen.

Ze leren het nooit. Als je die weg ziet, die nattigheid had je dit moeten zien aankomen als organisatie.

De nieuwe META: op de rollen trainen en dan enkel de Tour rijden in de hoop dat je hem kan winnen omdat de rest een blessure heeft.

De nieuwe META: op de rollen trainen en dan enkel de Tour rijden in de hoop dat je hem kan winnen omdat de rest een blessure heeft.
De échte Meta is alles van niveau rijden en hopen dat je iets wint vóór je iets breekt :unsure:

Visma lag er precies weer goe bij, dat is in 2024 precies ook een garantie... en dan weten dat Roglic daar intussen weg is :unsure:

Ge kunt het ook anders zien hé. Minder wedstrijden skippen zodat je niet 2 maand op hoogte zit om dan toch bij je eerste koers terug uit te vallen.

Allé jongens wat is dat nu weer kom net thuis en zie een foto van Evenepoel in de gracht. Wat een kutseizoen zeg.

Mss eens beginnen met de sturen terug breder te maken
We kunnen daar inderdaad rond blijven dansen maar feit is dat een breder stuur inderdaad gewoon meer balans geeft.

Is nochtans gemakkelijk te reguleren imo. Bracer levers: RECHT. Stuur: min 38cm (bijvoorbeeld), ik ben zelf geneigd van 40cm te zeggen maar dan beeld ik mij Quitana of Pozzovio in en dan is dan lijkt dat nogal belachelijk. :unsure:

Allé jongens wat is dat nu weer kom net thuis en zie een foto van Evenepoel in de gracht. Wat een kutseizoen zeg.
Diej zit wel terug op zijne fiets. oa Van Baarle & Kruijswijk hebben ze in den ambulance gestopt die nadien net als in het Baskenland weeral op waren.

Is nochtans gemakkelijk te reguleren imo. Bracer levers: RECHT. Stuur: min 38cm (bijvoorbeeld), ik ben zelf geneigd van 40cm te zeggen maar dan beeld ik mij Quitana of Pozzovio in en dan is dan lijkt dat nogal belachelijk.

Je kan net zoals met tijdritextensies met max/min lengte werken eventueel.

Je kan net zoals met tijdritextensies met max/min lengte werken eventueel.
True maar een max is zelfs niet nodig denk ik. Niemand gaat een 46cm monteren... allé dat zeg ik nu, tot Campenaerts weer iets vindt waardoor hij daarmee sneller kan rijden :unsure:

Je kan eventueel op basis van schouderbreedte werken maar dan zet je weer de deur open voor allerhande shenanigans. Renners die net voor de finale magisch plóts lek rijden en de fiets krijgen een collega die toevallig 4cm smaller is en van die onnozelheid :p

Terug
Bovenaan