Crimson Desert

Denk ik eindelijk even te spelen om 23u. Moet er eerst nog een patch van 21gb gedownload worden 😅 Hadden ze toch in de preload kunnen steken

Vreemd. Heb vandaag nog de preload gedownload en alles stond klaar. Als ik om 23u wou opstarten gaf die aan van er moet eerst een patch gedownload worden. Is op PS5 Pro

Toch even getest. Iedereen over crazy optimized bezig maar ik vind het precies zeer low-res aanvoelen. AA ingame is weird. Voelt een beetje aan alsof ik lower res speel. Grafisch mooi maar lijkt alsof er resolution scaling plaatsvindt (alles maxed out fyi)

Toch even getest. Iedereen over crazy optimized bezig maar ik vind het precies zeer low-res aanvoelen. AA ingame is weird. Voelt een beetje aan alsof ik lower res speel. Grafisch mooi maar lijkt alsof er resolution scaling plaatsvindt (alles maxed out fyi)
Is het niet de blur die het doet? Zit onder de accessability opties, niet onder de grafische opties.
Die optie op 0 zetten ipv 100 was al een enorm verschil bij mij grafisch, in de positieve zin.
Je kan daar ook depth of field disablen, wat ik persoonlijk ook liever heb.

Bij DLSS had ik ook een enorm verschil met de 4.0, ook in positieve zin.
Die 2 andere 4.5 opties geven veel meer 'grain' bij mij.

Ik vind het heel goed optimized.
Ik run nog een 4070 (12G) kaart op een AMD 7700x en textures en models staan op cinematic, al de rest op Ultra. 1440p.
En met DLSS op quality haal ik zonder frame gen nog 90 fps, en met framegen zelfs tot 120 fps.
Met Ray tracing dan nog, wel zonder die raytracing reconstuct want die hapt ineens 40fps naar beneden dan.

Laatst bewerkt:
Vreemd. Heb vandaag nog de preload gedownload en alles stond klaar. Als ik om 23u wou opstarten gaf die aan van er moet eerst een patch gedownload worden. Is op PS5 Pro
Zelfde bij mij ...kreeg om 23h bericht dat het 'ready to play' was , start ik het op en dan idd eerst nog patch downloadenvan 21GB (op ps5 pro)

Is het niet de blur die het doet? Zit onder de accessability opties, niet onder de grafische opties.
Die optie op 0 zetten ipv 100 was al een enorm verschil bij mij grafisch, in de positieve zin.
Je kan daar ook depth of field disablen, wat ik persoonlijk ook liever heb.

Bij DLSS had ik ook een enorm verschil met de 4.0, ook in positieve zin.
Die 2 andere 4.5 opties geven veel meer 'grain' bij mij.

Ik vind het heel goed optimized.
Ik run nog een 4070 (12G) kaart op een AMD 7700x en textures en models staan op cinematic, al de rest op Ultra. 1440p.
En met DLSS op quality haal ik zonder frame gen nog 90 fps, en met framegen zelfs tot 120 fps.
Met Ray tracing dan nog, wel zonder die raytracing reconstuct want die hapt ineens 40fps naar beneden dan.

Ik gebruik geen DLSS.

Er zijn ook al twitch drops btw.
Je krijgt al een set jewelry, een shield, scout armor, cape en hat en een batch food als je een stream opzet.

PS? Blijkbaar zijn er problemen als je in de settings van de Playstation de 120Hz optie aan hebt staan. Spel zou dan draaien op een lagere resolutie dan 4k. Als je die optie uitzet, zou het spel wel in 4k draaien.

Man man man, wat een wereld. Alles ademt leven.
Loop hier al meer dan een uur verloren in een bos omdat ik wat moest gaan minen voor een quest
Ondertussen ook al gearmworsteld, een beggar wat geld gegeven en dat heeft ook iets in gang gezet...ben vertrokken voor 100en uren 😍

Terug
Bovenaan