kaydoh
Well-known member
Geen punt, gewoon nog maar eens herhalenZoals het geval is voor 95% van de open world action games, dus wat is het punt?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen punt, gewoon nog maar eens herhalenZoals het geval is voor 95% van de open world action games, dus wat is het punt?
ben benieuwd naar impressies van mensen. Lijkt me wel een coole wereld om te verkennen maar gewoonlijk is het niks voor mij als er geen deftig verhaal met interessante personages aan vast hangt.Het is geen The Witcher, Horizon,Cyberpunk
Gewoon een middelmatige game dat bedoel ik eerder.
Ik wacht op een paar updates, op zich kunnen ze veel fixen daarmee.

Starfield is niet veel waard saaie game met saaie verhaal, ga dan voor YoteiIk wil een nieuwe game kopen, heb letterlijk niks: en twijfelde tussen deze, Yotei of Starfield PS5, nu overweeg ik de laatste 2 na de reviews
Ben wel akkoord over de chr, ze hadden op zijn minst een chr creator moeten steken om uw eigen chr te maken.Als er iets was dat me zeker stoorde aan wat ik tot nu toe zag, was het ongelofelijk ongeinspireerde ontwerp van de main character. Had al een vermoeden dat deze game slecht ging zijn qua storyline/worldbuilding. Spijtig, want daar draait het wel om voor mij. Ook het ontwerp van bepaalde omgevingen of vijanden kwam bij mij erg 'kitsch' over, weet niet goed hoe ik het anders moet uitleggen. Grafischtechnisch ziet het er wel erg indrukwekkend uit en wekt het toch 1 of andere interesse op. Misschien eens kopen als deze in een diepe sale zit.
Maar je zegt het zelf het zijn extra's je hoeft het niet te doen. Al die dingen worden unlocked door de main quest te progressen, tis niet dat je dat vanaf minuut 1 allemaal kan doen...Onlangs Where Winds Meet gespeeld. Ben daar o.a. met gestopt omdat het voor mij ook gewoon te groot is en er overdreven veel in te doen is. Ben ook meer iemand die hou van redelijk liniair en gewoon focus op 1 of 2 bezigheden, bijv. Combat en base building, of combat en survival, maar als ze tig extras invoeren moet dat gewoon puur optioneel zijn. Als ik wil kaarten of vissen koop ik me wel zo'n game. Anyway, met + 100u is dit sowieso niets voor mij
Ik vond Starfield heel goed maar ik speel dan ook heel graag Elder Scrolls en Fallout. Als je die niet graag speelt zou ik Starfield links laten liggenIk wil een nieuwe game kopen, heb letterlijk niks: en twijfelde tussen deze, Yotei of Starfield PS5, nu overweeg ik de laatste 2 na de reviews
Je hebt gelijk, maar zoals ik hier hoor, ligt hier eigenlijk wel de nadruk. Sommige games dwingen je ook om die side stuff te doen om te kunnen progressen. Als dat dan 1x ne vis vangen of ne keer een stom spelleke spelen, cava nog, maar als het een manier wordt om geld te krijgen of xp op te doen is het wel nauw verweven.Ben wel akkoord over de chr, ze hadden op zijn minst een chr creator moeten steken om uw eigen chr te maken.
De omgevingen i dunno ziet er ok uit, tis een open world met verschillende biomes maar het doet mij ook denken aan Dragon's Dogma 2.
Maar je zegt het zelf het zijn extra's je hoeft het niet te doen. Al die dingen worden unlocked door de main quest te progressen, tis niet dat je dat vanaf minuut 1 allemaal kan doen...

Er zijn geen dificulty sliders in de game FYILijkt me een spel dat pas 100% tot zijn recht komt als je dit als Complete Edition koopt met inbegrip van DLC die de ervaring wat verder tweakt. Al dan niet aangevuld met wat QOL-mods op de pc. Dan zou het wel iets voor mij kunnen zijn. Moet wel de moeite waard zijn om die wereld te verkennen. Desnoods speel ik het wel op easy want heb geen tijd/zin meer om dagen vast te zitten met één bepaalde bossfight.
Het is gewoon een fundamenteel ander spel dan RDR/Witcher.Mijn gevoel bij wat ik gezien heb van deze game is dat er geen samenhang is. Een verzameling van een hoop leuke features, maar geen geheel. Het voelt ... artificieel? In tegenstelling tot bvb RDR2, The Witcher 3, ... waar het wel allemaal samen lijkt te komen.
Enfin, da's puur op basis van video's natuurlijk, maar ik geraak er niet door getriggerd in elk geval.

Dat doet er op zich niet toe. Het is niet het verhaal dat er voor zorgt dat de sandbox van games als RDR en The Witcher niet artificieel aanvoelen.Het is gewoon een fundamenteel ander spel dan RDR/Witcher.
RDR/Witcher zijn gewoon story driven RPGs
Crimson desert is een sandbox avonturen spel. De beste vergelijking zou dan Zelda BOTW/TOTK zijn want dat is ook gewoon een sandbox en het verhaal van zelda stelt ook niets voor.