Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Das dezelfde kerel die vond dat de recentste dragon age Bioware weer op de kaart had gezet en het lovende kritieken gaf op release... tjahttps://www.standaard.be/media-en-c...aar-niets-ervan-is-interessant/142734079.html
Ik kan het zelf niet lezen maar de score en titel spreken boekdelen![]()

IndeedDas dezelfde kerel die vond dat de recentste dragon age Bioware weer op de kaart had gezet en het lovende kritieken gaf op release... tja![]()

Ik wil een nieuwe game kopen, heb letterlijk niks: en twijfelde tussen deze, Yotei of Starfield PS5, nu overweeg ik de laatste 2 na de reviewsIk ga passen. BOTW met een plat verhaal en brakke controls lijkt me een te groot risico voor full price te betalen
De Standaard vind ik nu niet meteen een referentie op dat vlak.https://www.standaard.be/media-en-c...aar-niets-ervan-is-interessant/142734079.html
Ik kan het zelf niet lezen maar de score en titel spreken boekdelen![]()
Straf is dat toch niet, smaken verschillen. Zeker bij dit soort games waar de gameplay echt hit-or-miss is of je het goed vindt of niet. Was bv. ook bij Death Stranding.Wel straf dat scores variëren van 1 tot 5 sterren zonder dat er een boycot gaande is. Het zal wat afhangen van hoeveel tijd je graag doelloos spendeert tov hoe graag je hebt dat uw tijd gerespecteerd wordt, denk ik. Ik hoor de laatste jaren bij die tweede groep vrees ik, al mis ik dat eerste wel.
Dit was een MMO die ze mid development omgebouwd hebben tot een single player action game. Wat dus betekent dat het zeker geen klassieke open world action rpg is maar dat er elementen van een MMO zullen blijven inzitten die normaal niet in een SP zitten maar dat er ook elementen van SP games zullen inzitten. Je hebt veel mensen die ofwel het één of het ander graag spelen. Wat dus ook de meningen en playerbase zal verdelen, net zoals bepaalde aspecten bij Death Stranding de meningen en playerbase verdeeldenDit is wel een klassieke open world action rpg, weliswaar heel ambitieus en samenraapsel van heel wat diverse games, tegenover Death Stranding dat helemaal coco was en absoluut terecht de verdeelde meningen had.

Zoals het geval is voor 95% van de open world action games, dus wat is het punt?Het is gewoon een game voor mensen met veel tijd.
Het blinkt uit in een gigantische open world.
Voor de rest is het gewoon 6/10
Binnen 3 maand spreekt niemand hier meer over.