PC Onderdelen Corsair Vengeance LPX 2x8 GB DDR4 - 3000mhz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
13/03/2021 - 09u00

JoNasty87

Member
Vorselaar
iTrader: 95% (78/82)
Algemene informatie/specificaties
Minimum : 50€
Meeneemprijs 60€
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Grobbendonk
2 Latjes van 8 GB te koop .

Corsair Vengeance LPX 2x8 GB DDR4 - 3000mhz
Betreft dus de CMK16GX4M2B3000C15 modules

Reden van verkoop is dat ik 4x8GB heb aangeschaft .
Mag weg voor 60€
 
Sorry voor de late reactie , druk op het werk en kan beyondgaming niet volgen via tapatalk.

@ravenous . momenteel hoogste bod .

Afsluitdatum staat op 13/03/2021 .
Verzenden gaat mij voor zaterdag niet lukken . Omdat ik tijdens de openingsuren van bpost nooit in het kantoor geraak. Enkel op zaterdag tussen 9u30 en 13u..
 
Denk dat de ram voor mij is. Afsluiten was op 13/03.
Beste ,

uw laatste reactie was op 09/03/2021 . Als de afsluitdatum op 13/03/2021 staat verwacht ik dat je op zen minst even komt reageren.
Das net hetzelfde als op restaurant reserveren en niet komen opdagen .

1 week op reactie laten wachten als je weet dat de afsluitdatum verlopen is en na 2 UPS van mezelf , om dan pas te reageren.. ben meer geneigd om te verkopen aan war signs . Kan iemand van de mods eventueel wat duidelijkheid scheppen over hoe en wat te doen in deze situatie ?
 
Als ik iets verkoop, en er is een aanvaard bod, dan ga ik na afsluit een berichtje naar de bieder sturen met de vraag hoe af te handelen...

Heb zelf al biedingen van mezelf uit het oog verloren, waar het berichtje van de verkoper me er terug van bewust maakte!

Valt makkelijk voor wanneer je op verschillende items tegelijk biedingen hebt lopen!
 
Beste ,

uw laatste reactie was op 09/03/2021 . Als de afsluitdatum op 13/03/2021 staat verwacht ik dat je op zen minst even komt reageren.
Das net hetzelfde als op restaurant reserveren en niet komen opdagen .

1 week op reactie laten wachten als je weet dat de afsluitdatum verlopen is en na 2 UPS van mezelf , om dan pas te reageren.. ben meer geneigd om te verkopen aan war signs . Kan iemand van de mods eventueel wat duidelijkheid scheppen over hoe en wat te doen in deze situatie ?
Verkopen aan de Ravenous. Begrijp uw reactie niet goed. Hij doet een bod, het is aan u om na het afsluiten hem een PM te sturen he.
 
Beste ,

uw laatste reactie was op 09/03/2021 . Als de afsluitdatum op 13/03/2021 staat verwacht ik dat je op zen minst even komt reageren.
Das net hetzelfde als op restaurant reserveren en niet komen opdagen .

1 week op reactie laten wachten als je weet dat de afsluitdatum verlopen is en na 2 UPS van mezelf , om dan pas te reageren.. ben meer geneigd om te verkopen aan war signs . Kan iemand van de mods eventueel wat duidelijkheid scheppen over hoe en wat te doen in deze situatie ?
Jij bent verplicht om te verkopen aan ravenous. Die had het winnende bod na afsluitdatum(13/03/2020). Jij bent zelf al in fout om "UPS" te plaatsen na afsluitdatum. Jij als verkoper had al op zijn minst in topic kunnen zeggen van "ravenous heeft gewonnen" maar dat deed je zelf niet als verkoper. Als jij alsnog aan iemand anders doorverkoopt zou ravenous je op zijn minst een negatieve itrader kunnen geven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan