808 State
Well-known member
Ik hoop dat je niet verwijst naar Babi Jar?Ga jij het massagraf graven?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik hoop dat je niet verwijst naar Babi Jar?Ga jij het massagraf graven?
Onze ziekenhuizen kreunen onder de druk, er moet nu al gekozen worden wie een bed krijgt en wie niet (in sommige ziekenhuizen).Met een hoop papieren zakdoekjes wil ik wel rondgaan, daarmee kan het gros de Covid-besmetting wel uitzitten.
En hoeveel % van de Covid besmettingen komt er in die ziekenhuizen terecht? 0.001%?Onze ziekenhuizen kreunen onder de druk, er moet nu al gekozen worden wie een bed krijgt en wie niet (in sommige ziekenhuizen).
Maakt op zich niet veel uit heEn hoeveel % van de Covid besmettingen komt er in die ziekenhuizen terecht? 0.001%?
ze liggen vol ook ist procentueel niets.Blijkbaar wel, iedereen moet zich daarvoor nu weer gaan aanpassen. Toen er nog geen vaccin was kon ik daar nog inkomen, nu is het gewoon overdreven.Maakt op zich niet veel uit heze liggen vol ook ist procentueel niets.
Babi Yar was nog iets anders dan een virus de vrije loop laten zonder maatregelen.Ik hoop dat je niet verwijst naar Babi Jar?
Ja maar als't vol is, moeten ze zorgen dat niet voller geraakt en da mensen niet kunnen geholpen worden. Da's waarom we in deze miserie zitten. Had het virus gewoon voor snotneus gezorgd en paar man int ziekenhuis doen belanden, dan hadden we ook niet in lockdown geweest.Blijkbaar wel, iedereen moet zich daarvoor nu weer gaan aanpassen. Toen er nog geen vaccin was kon ik daar nog inkomen, nu is het gewoon overdreven.
Dus de situatie maakt niet uit? We hebben een vaccin en daar moeten we het maar mee doen? Behoorlijk kortzichtig.Blijkbaar wel, iedereen moet zich daarvoor nu weer gaan aanpassen. Toen er nog geen vaccin was kon ik daar nog inkomen, nu is het gewoon overdreven.
Indeed. Vroeger hadden die virussen ook gewoon vrij spel en we zijn er evengoed door gekomen. Ik hoorde Van Ranst onlangs nog uitleggen dat een gelijkaardige situatie zich voor heeft gedaan (een pre-versie van Covid-19) in 1890 en daar we zijn ook doorgekomen.Babi Yar was nog iets anders dan een virus de vrije loop laten zonder maatregelen.
Uiteraard, survival of the fittest.Indeed. Vroeger hadden die virussen ook gewoon vrij spel en we zijn er evengoed door gekomen. Ik hoorde Van Ranst onlangs nog uitleggen dat een gelijkaardige situatie zich voor heeft gedaan (een pre-versie van Covid-19) in 1890 en daar we zijn ook doorgekomen.
Vroeger gingen zwakkere mensen sowieso al sneller dood en ook de levensverwachting was lager.Indeed. Vroeger hadden die virussen ook gewoon vrij spel en we zijn er evengoed door gekomen. Ik hoorde Van Ranst onlangs nog uitleggen dat een gelijkaardige situatie zich voor heeft gedaan (een pre-versie van Covid-19) in 1890 en daar we zijn ook doorgekomen.
Ja, en dan toevallig de tennisbal in het oog van de tegenstander slaan zeker?Ge moet maar eens niezen op uw balleke.
Hopelijk zo'n dikke fuck you vinger in ascii code naar Jambon, maar ik vrees ervoor.3x keer raden wat we morgen zien in het sciensano report.
De reden is al 1,5 jaar dat de ziekenhuizen niet mogen overstromen, niet hoe groot de individuele morbiditeit is.Historisch gezien moest je immuniteitssysteem zich hier maar aan aanpassen en zo verdwijnt het virus vanzelf.
Mochten 6/10 covid besmetten er nu dodelijk ziek van zijn, zou ik er nog in kunnen komen maar dat is nu totaal niet aan de orde.

Vrij spel is nu ook niet waar, er werden wel degelijk maatregelen genomen tijdens epi- en pandemieën. Corona is lang niet zo dodelijk als de builenpest in de veertiende eeuw, maar het probleem is dat de zorg dreigt te kapseizen als het aantal patiënten op de ICU nog verder blijft doorstijgen.Indeed. Vroeger hadden die virussen ook gewoon vrij spel en we zijn er evengoed door gekomen. Ik hoorde Van Ranst onlangs nog uitleggen dat een gelijkaardige situatie zich voor heeft gedaan (een pre-versie van Covid-19) in 1890 en daar we zijn ook doorgekomen.
Wat maakt dat uit. Het gaat over een statistisch enorm significante en maatschappijwijde verlaging van morbiditeit en mortaliteit.Beschermt het quasi élke gevaccineerde? Neh, echt niet. Anders worden niet alsnog zoveel gevaccineerden (zwaar) ziek.