Conner Rousseau komt uit de kast

Dit topic is afgesplitst. Zoals steeds worden hier geen loze insinuaties of het verspreiden van fake news geduld. In dit geval zeker omdat dat ook nog eens gevoelig ligt voor andere slachtoffers. Het kan gaan over feiten, niet over roddels. Baggersites worden dus ook niet gedeeld. Hier wordt streng tegen opgetreden.

Conner Rousseau is uit de kast gekomen, naar eigen zeggen is dat vervroegd gebeurd door een 'heksenjacht' op hem:

Een aparte kronkel in het verhaal, is het feit dat zijn coming-out op social media gebeurt, maar hij een uitgebreider interview met Eric Goens op voorhand heeft opgenomen. Dat interview wordt nu tegen betaling aangeboden aan de nieuwsoutlets. Voorlopig hebben HLN en VRTNWS al laten weten niet te betalen voor informatie, omdat de Conner zelf openbaar toegankelijk is.

Ondertussen wordt het filmpje ook gratis aangeboden door de partij Vooruit.

De usual suspects van websites zijn al veroordeeld voor hun foutieve informatie. Die weg gaan we hier zéker niet op. De "geruchten" over pedofilie zijn niet eens geruchten, maar "wat als"-scenario's over grensoverschrijdend gedrag.

Er zijn twee klachten, waarvan eentje ingediend door een journalist namens een 17-jarige, waar na onderzoek geen strafbare feiten zijn gepleegd, dus die is geseponeerd. Een tweede klacht, in Antwerpen, gaat over een moeder die een klacht indient over Instagramberichten naar haar zoon. Dat onderzoek loopt nog, maar bevat volgens de woordvoerder "volstrekt foutieve zaken".
 
Laatst bewerkt:
Connor Rousseau heeft zijn coming-out als biseksueel zonet gedeeld. Het is best een mooi gesprek. Jammer dat het eigenlijk een beetje geforceerd is geweest door de speculaties van de afgelopen weken.

Ik wist niet meteen waar dit het beste thuis hoort, maar ik post het hier even.

edit: biseksueel is misschien niet het juiste woord dat ik heb gekozen. Rousseau zelf zegt: “Ik weet niet wat ik ben. Ik val minstens op de twee”.

 
Laatst bewerkt:
Zoals eerder gezegd: hier op P&A verwachten we bewijzen/argumenten bij insinuaties
Haha, toevallige timing een week na de roddels dat hij aan de jongetjes gezeten heeft.

MINSTENS BIseksueel, komaan zeg. Geloofwaardig.
 
Haha, toevallige timing een week na de roddels dat hij aan de jongetjes gezeten heeft.

MINSTENS BIseksueel, komaan zeg. Geloofwaardig.
Hier gaan we al. Het heeft nog lang geduurd...

Die roddels die (tot nader order) compleet ongefundeerd en zonder bewijs zijn, zijn misschien de reden dat hij zich genoodzaakt voelt om er mee naar buiten te komen, had je daar al aan gedacht?

Frappant hoe sommige mensen echt al helemaal mee zijn met die roddels gewoon op basis van enkele Twitteraars.
 
Wat is er volgens jou niet geloofwaardig aan zijn verhaal?

De timing is uiteraard niet toevallig. Het is net door alle speculaties dat er zo'n statement naar buiten moet komen, jammer genoeg. Wat heeft geaardheid volgens jou trouwens met roddels over pedofilie te maken?

Omdat hij de immature vrouwelijke kiezers tussen 18 en 25 jaar niet wil verliezen die op hem stemmen voor zijn looks niet wil verliezen natuurlijk.
 
Alle, dat van Connor is weeral voorpagina nieuws. Who gives a fuck?
Ze kunnen beter eens een artikel schrijven over de neergang van ons onderwijs.
Het is echt erg gesteld met onze media en het gaat niet beteren.

Onderwijs is volledig in Vlaamse handen. Wat we zelf doen, doen we beter?
Gooi er nu nog een lerarentekort op.

3oCF1bN.png
 
Ik verspreid geen roddels dus moet juist niks bewijzen. Jullie weten waar ze staan.
Je onderschrijft ze nochtans wel gewoon met je onnozele bericht. Of bedoel je echt dat je denkt dat er niets van aan is? Waarom zeg je dat dan gewoon niet op die manier?

Wat een ergerlijke manier van discussie zeg, ballonnetjes oplaten en dan wanneer er iets van gezegd wordt van krommenaas gebaren. Wat hebben we hier nu aan. Iedereen weet wat je bedoelt, dus kom er dan ook voor uit.
 
Ja, verandert dat iets aan wat @Sir.Killalot zegt?


Enfin, kan zijn dat hij foute dingen heeft gedaan hoor. Dan moet hij daar gestraft voor worden, als dat zo is. Maar kom dan toch maar eerst eens af met fatsoenlijke bewijzen.

Het is nu ook niet dat @Pskonejott hier dingen zit te verzinnen zonder basis he.
Er zijn effectief onderzoeken naar hem waarbij hij aan minderjarigen zat. Het is niet aan @Pskonejott om dat nu te bewijzen.
Daarnaast krijgt geen enkele nieuwssite hem daarover te pakken, maar posten ze wel zijn comming out in volle glorie.
 
VRT gaat trouwens wél dieper in op die beschuldigingen, dus het stilhouden is ook al niet meer het geval.

Er is eerder dit jaar een onderzoek gevoerd door het parket van West-Vlaanderen na een melding over mogelijk ongepast gedrag van Conner Rousseau ten aanzien van een jongeman van 17. Die jongeman had zelf geen klacht ingediend. De melding kwam van een journalist die de jongeman zou hebben gesproken.

Conner Rousseau werd ondervraagd door de politie. Volgens onze informatie is er ook geprobeerd om de jongeman te horen, maar zou hij niet op de vraag van de politie zijn willen ingaan. In elk geval is het opsporingsonderzoek eind mei zonder gevolg geklasseerd omdat er volgens het parket van West-Vlaanderen geen sprake was van strafbare feiten of met andere woorden geen misdrijf was.
Rond dezelfde periode ontving het parket van Antwerpen een brief waarin, volgens onze informatie, een moeder haar bezorgdheid uitte over het gedrag van Conner Rousseau ten aanzien van haar 17-jarige zoon. Meer bepaald over berichten die tussen de twee zouden zijn uitgewisseld.

Het parket van Antwerpen bevestigt dat het op 19 mei een brief heeft ontvangen. "In eerste instantie zal er onderzocht moeten worden of er sprake zou kunnen zijn van strafbare feiten. Daarvoor zijn de nodige opdrachten gegeven aan de politie. Het gaat om een opsporingsonderzoek." Maar net als in West-Vlaanderen gaat het dus ook hier niet om een formele klacht die is ingediend tegen Conner Rousseau.

Rousseau zelf wil hierover geen interview geven.
 
Het is nu ook niet dat @Pskonejott hier dingen zit te verzinnen zonder basis he.
Ik krijg het gewoon van dat belachelijke gezever waarbij er insinuaties worden gemaakt om dan, wanneer iemand vraagt om klare wijn te schenken, te gaan doen van 'ho maar, dat heb ik niet gezegd!' Dat gebeurt hier op P&A constant en het vervuilt keer op keer discussies want dan maakt men assumpties over wat de vagerik nu eigenlijk bedoelt en dan zijn die zogezegd fout en is het weer een rondje heen-en-weer en...

Kom gewoon duidelijk uit voor wat je denkt. Geloof je de roddels? Heb je er iets aan toe te voegen? Denk je dat hij dit Kevin Spacey-gewijs doet omdat er hem iets boven het hoofd hangt? Mij allemaal goed hoor. Maar dan zo 'geloofwaardig.' of 'vreemd :oi22:' en die andere wink wink nudge nudge dingen posten, daar krijg ik het van.
 
Ik krijg het gewoon van dat belachelijke gezever waarbij er insinuaties worden gemaakt om dan, wanneer iemand vraagt om klare wijn te schenken, te gaan doen van 'ho maar, dat heb ik niet gezegd!' Dat gebeurt hier op P&A constant en het vervuilt keer op keer discussies want dan maakt men assumpties over wat de vagerik nu eigenlijk bedoelt en dan zijn die zogezegd fout en is het weer een rondje heen-en-weer en...

Kom gewoon duidelijk uit voor wat je denkt. Geloof je de roddels? Heb je er iets aan toe te voegen? Denk je dat hij dit Kevin Spacey-gewijs doet omdat er hem iets boven het hoofd hangt? Mij allemaal goed hoor. Maar dan zo 'geloofwaardig.' of 'vreemd :oi22:' en die andere wink wink nudge nudge dingen posten, daar krijg ik het van.

Ik was niet bij de jongetjes in kwestie alleszins dus kan het zelf niet bewijzen. Dat gij het ervan krijgt laat mij koud tbh.
 
Terug
Bovenaan