Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, 't is zeker niet te doen om de grondstoffen en macht.Ik kan er alleen maar applaus voor geven. Een president die een echte war on drugs doet. Das nogal wat anders dan ons bartje die antwerpen ging opkuisen![]()
Dit heeft niets te maken met een war on drugs, komaan zeg.Ik kan er alleen maar applaus voor geven. Een president die een echte war on drugs doet. Das nogal wat anders dan ons bartje die antwerpen ging opkuisen![]()
Europa moet vooral zichzelf eens serieus nemen en komaf maken met die afhankelijkheid van de VS die we sinds WOII hebben. Die ex kolonie heeft er alles aan gedaan om ons militair klein te houden en ons te overspoelen met hun producten, hoog tijd dat Europa terug op staat en zijn eigen weg gaat.Als Europa zijnde zou ik die dreigingen t.o.v. Groenland toch maar eens serieus nemen.
Tip voor de toekomst: vrije meningsuiting is een recht, zeker geen plicht. Als je slecht geïnformeerd bent, hou je soms beter je mond, of je maakt jezelf belachelijk. De zogenaamde fentanyl die uit Venezuela naar de VS zou gaan is een compleet verzinsel.Ik kan er alleen maar applaus voor geven. Een president die een echte war on drugs doet. Das nogal wat anders dan ons bartje die antwerpen ging opkuisen![]()
Never interrupt your enemy when he is making a mistake enzovoort. Die winnen gewoon aan invloed door niks te doen.Al die lofbetuigingen voor hun president in combinatie met het beste en machtigste leger ter wereld, de beste wapens, de beste manier van uitvoeren, het nooit falen, iedereen is nu gewaarschuwd,... .
In China moeten ze zich nu inhouden om een harde speldenprik te willen uitdelen om die stoefers op hun bek te zien gaan?
Iedereen weet toch dat Bart dat gewoon zei omdat hij de natuurlijke grondstoffen van Antwerpen wou stelenIk kan er alleen maar applaus voor geven. Een president die een echte war on drugs doet. Das nogal wat anders dan ons bartje die antwerpen ging opkuisen![]()
Te overspoelen precies, we exporteren nog altijd meer dan we importeren van de VS he, dat is ook de reden waarom Trump ons niet zo leuk vindt.Europa moet vooral zichzelf eens serieus nemen en komaf maken met die afhankelijkheid van de VS die we sinds WOII hebben. Die ex kolonie heeft er alles aan gedaan om ons militair klein te houden en ons te overspoelen met hun producten, hoog tijd dat Europa terug op staat en zijn eigen weg gaat.
Dan zouden we nu in Vance's handmaid's tale dimensie zitten denk ik.Vraag me soms af hoe anders de wereld er had uitgezien als die kogel van Thomas Crooks ("worst shooter ever") in de zomer van '24 wèl raak had getroffen.
Rubio heeft dat daarnet toch nog duidelijk laten doorschemeren? Niet met zoveel woorden natuurlijk, maar het was toch duidelijk genoeg.Volgende zal
Ik zie hem binnen afzienbare tijd ook wel nog de opdracht geven om Groenland gewoon militair binnen te vallen en te annexeren.
Wat gaat Europe doen, absoluut niks...
Gek genoeg zou waarschijnlijk nog de meeste tegengas komen van binnenin, gezagvoerders uit de hogere militaire echelons die weigeren zoiets uit te voeren.
Ah heerlijk. Den Donald heeft net zelf gezegd dat ze daar een marionettenregering gaan steken en dat US oliemaatschappijen miljardeninvesteringen gaan doen daar om te beginnen pompen.telt ook voor u, t'is maar welke media je gelooft

Maduro buiten om dan zijn vicepresident in het zadel te helpen en machado te passeren? Dat gaat nu ook weinig veranderen. Of zou Rodriguez de mol geweest zijn in het entourage van Maduro? 2026 begint wel als een van de betere afleveringen van game of thrones.Trump zegt dat Colombiaanse president "op zijn tellen moet passen"
De Amerikaanse president Donald Trump heeft zijn Colombiaanse ambtgenoot Gustavo Petro zaterdag gewaarschuwd dat die "op zijn tellen moet passen". Trump zei dat tijdens een persconferentie waarbij hij meer details gaf over de aanval op de Venezolaanse hoofdstad Caracas en over de gevangenneming van de Venezolaanse president Nicolas Maduro.
"Hij bezit fabrieken waar hij cocaïne produceert. (...) Hij produceert cocaïne en verscheept die naar de Verenigde Staten, dus hij moet echt op zijn hoede zijn", aldus Trump.
De Amerikaanse president zei ook nog dat de VS "niet bang zijn om grondtroepen naar Venezuela te sturen, mocht dat nodig blijken".
Venezuela heeft volgens Trump Amerikaanse olie gestolen. "Ze hebben onze olie gestolen. Wij hebben daar de hele industrie opgebouwd. Ze pikten het in alsof we niets waren. En we hadden een president die besloot er niets aan te doen. Dat hebben we nu alsnog gedaan. We zijn laat, maar we hebben er iets aan gedaan."
Trump denkt dat de Venezolaanse vicepresident Delcy Rodriguez bereid is "om te doen wat nodig is om Venezuela weer geweldig te maken". Rodriguez is de eerste in de lijn van opvolging na Maduro.
Oppositieleidster Maria Corina Machado heeft dan weer opgeroepen om Edmundo Gonzalez Urrutia aan te stellen als nieuwe president. Hij was in 2024 de kandidaat van de oppositie bij de verkiezingen. Maduro werd uitgeroepen tot winnaar, maar volgens de oppositie was er grootschalige fraude gepleegd. Gonzalez Urrutia vluchtte naar Spanje.
Volgens Trump heeft Machado zelf alvast "niet de steun noch het respect die nodig zijn om Venezuela te leiden".
Alles lijkt er dan ook op dat het de bedoeling is dat de profijt naar Trump en zijn vriendjes gaat ipv een beter land te creëren.Buiten dat hij nu colombia nog een veeg uit de pan geeft is dit toch ook opmerkelijk.
Maduro buiten om dan zijn vicepresident in het zadel te helpen? Dat gaat nu ook weinig veranderen.
Maar dan moet die puppet toch gedragen worden door het volk en door het leger, anders gaat dat niet lukken zonder daar Amerikaanse troepen te stationeren om de boel op orde te houden.Alles lijkt er dan ook op dat het de bedoeling is dat de profijt naar Trump en zijn vriendjes gaat ipv een beter land te creëren.
Bestaande structuur behouden die alles onder controle houdt met een puppet van Trump.
Ik denk dat niemand een traantje laat om Maduro maar de redenen erachter zijn complete quatsch en dat is beangstigend.
Het is ook precies ook altijd een Republikeinse president die aan invallen doet en geen Democratische president. Tot zover President van peace.
Errr...Alles lijkt er dan ook op dat het de bedoeling is dat de profijt naar Trump en zijn vriendjes gaat ipv een beter land te creëren.
Bestaande structuur behouden die alles onder controle houdt met een puppet van Trump.
Ik denk dat niemand een traantje laat om Maduro maar de redenen erachter zijn complete quatsch en dat is beangstigend.
Het is ook precies ook altijd een Republikeinse president die aan invallen doet en geen Democratische president. Tot zover President van peace.
Ma bon.. die heeft wel de nobelprijs van de vrede gewonnen.The bombing of Syria is the first time the United States has mounted a full-scale war since World War II without any one of the following
– A U.N. resolution authorizing force.
– As part of a NATO operation.
– An Arab League resolution in favor of military action.
– A specific U.S. congressional authorization for war in another country.
– The invitation of the host country to conduct military operations as we have recently seen in Iraq, where the Iraqi government has been begging for U.S. military intervention.

Mss dat hij daarmee de vice president wilt. Dat gaat minste miserie geven maar ze gaat wel in het gareel moeten lopen.Maar dan moet die puppet toch gedragen worden door het volk en door het leger, anders gaat dat niet lukken zonder daar Amerikaanse troepen te stationeren om de boel op orde te houden.
En dan zouden er verkiezingen moeten komen. Ik denk dat Trump hier serieus onderschat wat voor een opdracht dat allemaal is.
Ik bedoelde letterlijk invallen met boots on the ground , bombarderen is nog altijd anders . Obama is geen land ingevallen met boots on the ground hé.Errr...
https://edition.cnn.com/2014/09/23/opinion/bergen-obama-wartime-president/index.html
Ma bon.. die heeft wel de nobelprijs van de vrede gewonnen.![]()