Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rubio zijn blaas is het bijna aan het begeven, lijkt het. Hoe langer het duurt, hoe zenuwachtiger hij lijkt te worden.Ik zou graag Rubio's gedachten kunnen lezen.
Wat zit Trump nu te bazelen over restaurants in Washington :')
President Donald Trump said Saturday that the US is “going to run” Venezuela in the immediate aftermath of the capture of Venezuelan President Nicolás Maduro.
“We’re going to run the country until such time as we can do a safe, proper and judicious transition,” he said during a press conference from his Mar-a-Lago club in Florida. “We don’t want to be involved with having someone else get in, and we have the same situation that we had for the last long period of years. So we are going to run the country.”
Trump did not offer a timeline for how long he anticipated such a transition of power would take.
Kvraag me wel af (indien de narco staat realiteit is) of het wel veilig is om direct Machado te installeren. De macht van de kartels mogen ze ook niet onderschatten. Allez moest ik Machado zijn zou ik toch eerst graag die drugsbaronnen uit de weg ruimen vooraleer ik mijn democratisch mandaat opneem. Ooit eens in podcast gehoord dat in de zuidamerikaanse landen de meeste burgemeesters gewoon pionnen zijn van de drugsbaronnen. Elke clan heeft zijn burgemeester en zuidamerikaanse oppositie is gewoon de burgemeester uit de weg ruimen.Niet dat het niet te verwachten was, maar voor zoverre ik de interventie zelf nog enigszins kon plaatsen, is dat sentiment alweer helemaal verdwenen. Aangezien het kennelijk de bedoeling is om openlijk (!) zelf wat ongevraagd de plak te gaan zwaaien en het land leeg te roven, dan is dat puur en onbeschaamd imperialisme dat we wél gewoon ronduit moeten afwijzen, uiteraard. Op deze manier geef je inderdaad wél het signaal aan Rusland en China dat ze mogen doen wat ze willen, zolang ze er de capaciteit voor hebben, en dat democratische legitimiteit er niet toe doet. Dom, ronduit dom, er ís een legitieme leider van Venezuela, geef die dan ook de kans ffs.
Zoals hierboven al gezegd, maar toch wtf. In het verleden nog het fatsoen om een reden te fabriceren, nu gewoon vlakaf dat ze het land gaan runnen en een wingewest van maken.
Tot zover het morele leiderschap van de wereld (in de mate het er nog was).
Ok, als EU zijn we een platte vod, maar nog liever Brussel als uithangbord dan hetWitte HuisMar-A-Lago ze
ge bedoelt het land naar de knoppen helpen?Trump dacht, wat Putin doet, kan ik beter. Mafkees.