Comfortabele sneakers

Maar dat weet je toch op voorhand?
Niet noodzakelijk, ooit eens Vans gekocht op Vinted voor 2 euro.
Die in de was gestoken en wat de zool geschrobd en die dingen zagen er uit als nieuw.

Sommige mensen willen gewoon snel van hun shit af :p
Idd al vele keren goede deals kunnen scoren, zeker nu. Mensen die foute kado's krijgen etc en het niet meer terug kunnen sturen, liever verkopen aan een habbekrats dan wegdoen.

Idd al vele keren goede deals kunnen scoren, zeker nu. Mensen die foute kado's krijgen etc en het niet meer terug kunnen sturen, liever verkopen aan een habbekrats dan wegdoen.
Ik doelde eerder op het feit dat je naar de winkel gaat om schoenen te passen, wetende dat je de prijs te duur vindt en die dus niet in de winkel gaat kopen.

Dagje Maastrich. Onder andere deze slip- ins gekocht.

550x273.jpg

Zitten echt wel comfy. Vooral die voorkant doet me wat denken aan mijn favo sneaker, de air max 1.

Dixit de verkoper ginds, heeft de air max 1 volledig afgedaan, ze hadden in 3 sneaker stores geen enkele air max 1 's.

Ik vond zijnen uitleg toch vreemd, aangezien die color schemes toch vaak instant uitverkocht zijn. Hij zal zijn vak wel kennen zekers? :unsure:

Zitten echt wel comfy. Vooral die voorkant doet me wat denken aan mijn favo sneaker, de air max 1.

Dixit de verkoper ginds, heeft de air max 1 volledig afgedaan, ze hadden in 3 sneaker stores geen enkele air max 1 's.
Skechers is dan ook meester in het kopiëren van modellen van andere grote merknamen, wat ze best goed doen!
Het zijn degelijke, betaalbare en (meestal) mooie sneakers.

Ik heb pas via Vinted een paar New Balance 1906 besteld. Zagen er goed uit en vooraf gepast bij Footlocker. De verkoper had 187 recensies en een 4.6/5 dus ik ging er vanuit dat deze wel in orde gingen zijn.

Na een week erop te lopen is heel de voorkant doorgescheurd. Blijkt dat dus die NB modellen op Vinted meer fake dan origineel zijn.

Vooraf ook Nike Amx besteld en nooit klachten gehad. U weze gewaarschuwd.
wat heb je betaald?

26140164_GW_4

Clarcks Artisan Un Costa Lace.

Volg nu al een hele tijd Rose Anvil en ben ondertussen wel wat wijzer en meer naar kwaliteitskenmerken aan het kijken, en these fit the bill volgens mij voor de 70 euro die ik betaald heb. Had er graag nog een wall stitch op gezien maar voor de prijs is het nog wel ok. Kvind het een cleane witte sneaker.

Terug
Bovenaan