Comfortabele sneakers

Noooooooo

Een 2de paar old skool sneakers die gesneuveld zijn op een paar maanden tijd, wederom de hele zool die lost. Was gelukkig bijna thuis. Weet iemand een waardig nike model gelijkaardig aan deze:
311082-022.jpg

Zijn van 2010, modelnummer 311082-022
Nike elite afaics

Als ge dat nu opzoekt krijgt ge voetbalschoenen, of gedrochten van loopschoenen...

Was heel licht aan de voet, en een stofke dat heel rap droogde...

Is dat nog altijd zo dat ge speciallekes kunt vinden in de nike store in Parijs? Daar waren vroeger toch halve concepts die ge bijna nergens anders kon krijgen. Anders maak ik er eens een dagje Parijs van...

Of als iemand heel lichte schoenen kent zoals deze??
Manmanman.

3de paar nike schoenen waarvan de onderzool begint te lossen en dus klaar voor de vuilbak... Waren ook al oudere (sport)schoenen, maar wel goede... Lunar lite's waren het... Ughhhh

Voor mijn verlof de on cloud 6 gekocht en toch een goede 100km met gestapt op 2 weken.
Zeer positief van, zeer lichte schoen. Draagt echt zeer aangenaam.
jd_TH-3MF10071200_b.jpg

Verder nog eentje van Hoff gekocht, zeer benieuwd naar.
Toch al veel lovende commentaren gehoord van dit merk.

M22535612_1_a56cfd1c-96f6-435b-901b-216fea0d8537.jpg

In vervanging van de lunar elites deze gekocht als sportschoen

312633_nike-gato-zaalvoetbalschoenen-in-grijs-groen-bruin.jpg

Zijn zaalvoetbalschoenen, heb wel 2 maten laten komen, eens sjans 43 en 44

43 had ik in de winkel kunnen passen, pasten sowieso, maar de 44, visueel weinig verschil in lengte, maar de tenen zitten zoveel beter. Eigenlijk tegen mijn principe, maar toch content dat ik beide maten heb laten afkomen.

Ogen mooi, is de bedoeling als sportschoen te gebruiken, maar is ook mooi an sich...

Ik ben erg tevreden met Vans Ultra range sneakers.

Q3PAG_SQ1_0000000004_BLACK_SLf

Mijn paar is nu bijna versleten maar ga dezelfde opnieuw kopen. :p
Behalve een sportschoen heb ik denk ik nog geen comfortabelere schoenen gehad.

Ik heb pas via Vinted een paar New Balance 1906 besteld. Zagen er goed uit en vooraf gepast bij Footlocker. De verkoper had 187 recensies en een 4.6/5 dus ik ging er vanuit dat deze wel in orde gingen zijn.

Na een week erop te lopen is heel de voorkant doorgescheurd. Blijkt dat dus die NB modellen op Vinted meer fake dan origineel zijn.

Vooraf ook Nike Amx besteld en nooit klachten gehad. U weze gewaarschuwd.

Niet noodzakelijk, ooit eens Vans gekocht op Vinted voor 2 euro.
Die in de was gestoken en wat de zool geschrobd en die dingen zagen er uit als nieuw.

Sommige mensen willen gewoon snel van hun shit af :p
Wie in hemelsnaam gaat er nu voor 2€ de moeite doen om die schoenen op vinted te zetten en deze te gaan versturen.
Sommige mensen zijn echt zo gek als een deur.

Terug
Bovenaan